سفارش تبلیغ
صبا ویژن



























همسایه خورشید


یازده عکس بسیار فوق العاده از بین بیش از 12000 عکس و از بین 6615 عکاس از 152 کشور شرکت کننده در کل دنیا انتخاب شدند.

 SiteRooz.com

اولین برنده سدریک هاویین . تصویر مادر و دختری در یک خیمه. در این تصویر تضاد بسیار زیادی با محیط صحرانشینی و ابزار درون این چادر دارد، این قبیله با این که در ارتفاع 4300 متری یکی از دور افتاده ترین مناطق افغانستان زندگی می کنند ولی چادر آنها مجهز به تلویزیون ، پانل های خورشیدی، کنسول صدا،مبایل، .. وجود دارد. در حقیقت سبک زندگی آبا و اجدادی بسیار با زندگی مدرن قرین شده است.

 SiteRooz.com

وو آن کیت. اقلیت بچه های هو مونگ با بادکنک های خودر در یک روز مه آلود در موک چاو بازی می کنند. داور این عکس اظهار داشته است که این تصویر شبیه یک رویاست ، و از بند زمان به دور است ، نه تنها به دلیل سفید و سیاه بودن عکس بلکه فعالیت بچه ها را در هر جا در این کرده خاکی را به نقش کشیده است که با بادکنک بازی می کنند. زمینه مه آلود و آرام ، این عکس را شبیه یک خاطره و رویا کرده است.

 SiteRooz.com

آندریا گارنری. در طول مراسم مقدس عید پاک مسیح که در تراپانی ، ایمیستری نامیده می شود. داوران عقیده داشتند  شکل نوری که در بالای سر مسیح دیده می شود عامل برنده شدن این عکس است. به گزارش پرشین وی در عین حال صورت مردان خسته که از حمل مجسمه ها خسته شده اند تالم های مسیح را به تصویر کشیده است.

 SiteRooz.com

کن ترون.نزدیک شهر موروندوا ، در ساحل غربی ماداگاسکارکه جنگلی از درختان باستانی بائوباب قرار دارد. همچنان که ماداگاسکار منحصر به فرد است، گونه های قومی نیز از جمله مردم آنجا نیز خاص هستند. برخی از این درختان هزاران سال دارند و مکانی بسیار روحانی و جادویی را تشکیل داده است.

 SiteRooz.com

ساخیانگ چاوو. پیرمردانی اهل چفچاون که با یکدیگر حرف می زنند.

 SiteRooz.com

عکاس کامیلیا ماسو گفت: خواهرم در جنوب شیلی است. ما در خانه نزدیک شومینه در خانه نزدیک دریاچه جنوبی نشسته بودیم که یک دفعه به طور غیر قابل کنترلی شروع به سرریز شدن کرد. به سمت دریاچه دویدیم تا این عکس را بگیریم!!

 SiteRooz.com

کن بوور. دهکده جی سادالار و جزیره مایکینز در صفحه زمینه. تا زمانی که در سال 2004 تونلی در آنجا ساخته شود ، 16 ساکن آنجا زندگی می کردند و باید از شیب 400 متری کوه بالا می رفتند. عکاس این تصویر ساعت ها منتظر شده است تا بتواند دریا را به این شکل به تصویر بکشد.

 SiteRooz.com

فرد ان. درخت بسیار بزرگ افرا ژاپنی در باغ های ژاپنی شهر پورتلند.

 SiteRooz.com

پیتر دی مارکو. بیش از 2000 معبد بودایی زمین های باگان را در بر گرفته است. کشاورزان بیش از قرن ها سال است که دام های خود را پرورش می دهند.

 SiteRooz.com

لوسیا گریگی . یک موج سوار در صخره زیردریا در فیجی به شکل ابر آب ها را از هم شکافته است.

 SiteRooz.com

میشل شانتز. کلبه متروکی که در زیر نورهای شمالی در فین مارک نروژ خود نمایی می کند.

تهیه و ترجمه: گروه خبر پرشین وی


نوشته شده در شنبه 91/5/28ساعت 4:17 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |


Design By : Pichak