سفارش تبلیغ
صبا ویژن



























همسایه خورشید

احضار دست‌اندرکاران تئاتر "هدا گابلر"

دادستان تهران گفت: کارگردان و سایر عوامل دست‌اندرکار این نمایش برای اخذ توضیح به شعبه رسیدگی کننده احضار شده‌اند.

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران با اعلام این مطلب افزود: براساس گزارش‌های واصله این نمایش از لحاظ محتوا و نحوه اجرای آن مشکلاتی داشت که دستور توقف اجرای تئاتر صادر شد.

جعفری گفت: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل شده است و کارگردان و سایر عوامل دست‌اندرکار این نمایش برای اخذ توضیح به شعبه رسیدگی کننده احضار شده‌اند که نتیجه اقدامات قضایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به لزوم سالم سازی فضای فرهنگی جامعه بدیهی است با هر گونه فعالیتی که امنیت فرهنگی اجتماع را به مخاطره بیاندازد مقابله خواهد شد و یکی از مهمترین وظایف دادسرای فرهنگ و رسانه که بزودی فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند، علاوه بر توجه به حفظ حقوق هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه، تلاش برای رشد و تعالی فرهنگ جامعه اسلامی ایران است.

دادستان تهران همچنین گفت: پیرو جلسه اخیر ستاد پیشگیری از جرایم خاص دادسرای تهران، از امروز (چهارشنبه) طرحی با هدف مقابله با برخی شرکت‌های هرمی که علی‌رغم ممنوعیت قانونی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند نیز آغاز شده است.

جعفری افزود: خوشبختانه در این زمینه همکاری‌های خوبی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و سایر نهادهای ذیربط انجام شده است و پرونده‌های مربوط به این موضوع نیز در دادسرای ناحیه ?? تهران مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: دستگاه قضایی ضمن هشدار به گردانندگان شرکت‌های هرمی اعلام می‌کند که مطابق قانون با فعالیت چنین مراکز غیرقانونی که در نظام اقتصادی کشور ایجاد اخلال می‌کنند کماکان مقابله خواهد شد.

 


نوشته شده در شنبه 89/10/25ساعت 3:2 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |


Design By : Pichak