سفارش تبلیغ
صبا ویژن



























همسایه خورشید


نوشته شده در جمعه 89/9/12ساعت 5:56 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |


Persianv.com At site


Persianv.com At site


Persianv.com At site


Persianv.com At site


Persianv.com At site


Persianv.com At site

عکس های جدید ناصرملک مطیعی به همراه بازیگران ساختمان 85

عکس های جدید ناصرملک مطیعی به همراه بازیگران ساختمان 85


نوشته شده در جمعه 89/9/12ساعت 4:9 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |


برف و سرما در آلمان




 


ونیز




 

حملات تروریستی در برزیل که به کشته شدن 20 نفر انجامید












 

استقبال از کریسمس




 

خرید مردم برای سال نو در آمریکا
















 

فستیوالی در نیویورک












 

خستگی مردم آمریکا از اسکن کردن و جستجوی بیش از اندازه در فرودگاه های بین المللی این کشور






 

رافائل نادال




 

بدون شرح












نوشته شده در جمعه 89/9/12ساعت 3:45 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

با نزدیک شدن به اجرای هدفمند کردن یارانه ها این موضوع به بحث اصلی اکثر محافل خبری و هنری تبدیل شده تصاویر زیر نگاه برخی از کاریکاتوریست ها به این قانون را نشان می دهد که با نگاهی طنز پردازانه به این امر پرداخته اند.

 


 

 

 

 


نوشته شده در جمعه 89/9/12ساعت 3:36 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

ارتقاء گوشی های موبایل و ارائه مدل های جدید با ویژگی های پیشرفته و به روز تمامی ندارد و همچنان ادامه می یابد. نوکیا N8 یک گوشی دوربین دار جدید از کمپانی فنلاندی نوکیا است که به یک دوربین 12 مگاپیکسل مجهز می باشد و با نسخه 3 سیستم عامل سیمبین همراه است. نوکیا N8 از چهار باند GSM و باندهای UMTS (850/900/1700/1900/2100 MHZ) با HSDPA 10.2Mbps و USUPA 2Mbps پشتیبانی می کند. این گوشی صفحه لمسی دارای طراحی ساده است که ابعاد آن 113.5 x 59.1 x 12.9 میلی متر و وزن گوشی نیز 135 گرم می باشد. صفحه نمایش 3.5 اینچ نوکیا N8 از نوع خازنی لمسی 360 x 640)AMOLED پیکسل) است که 16 میلیون رنگ را نشان می دهد. این گوشی 16GB حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه microSD تا 32GB پشتیبانی می کند که امکان جابجایی این کارت در زمان روشن بودن گوشی وجود دارد. پردازشگر گوشی RAM 11 680MHZ است و به شتاب سنج HW گرافیک 3D و 256MB RAM مجهز می باشد.
دوربین 12 مگاپیکسل نوکیا N8 دارای حسگر بزرگ (1/1.38 ) است و با امکاناتی مانند کانون اتوماتیک ، فلش Xenon ، geotagging، تشخیص چهره و لبخند ، فیلتر داخلی ND و قابلیت فیلمبرداری در وضوح 720P در 25fps همراه است. از گزینه های ارتباط محلی نوکیا N8 می توان به Wi-Fi 802.11 b/g/n ، بلوتوث 3.0 با A2DP ، پورت micro USB با پشتیبانی هاست USB ، سوکت صوتی 3.5 میلی متری ، گیرنده GPS با A-GPS و پورت HDMI اشاره کرد. پشتیبانی ویدئوی Divx/XviD ، رادیو FM استریو با RDS ، فرستنده FM ، خروجی تلویزیون 720P ، پشتیبانی Flash در مرورگر وب و حسگر Proximity نیز وجود دارد. قاب گوشی آلومینیومی است و صفحه نمایش آن ضد خش می باشد. باتری Li-Ion گوشی دارای توان 1200mAh است. گوشی های زیادی وجود ندارند که بتوانند با نوکیا N8 رقابت کنند ، این گوشی دارای پردازنده عالی و RAM بالا است.

طراحی :

نوکیا N8 دارای ابعاد 113.5 x 59.1 x 12.9 میلی متر و حجم 86CC است. این گوشی به اندازه کافی مقاوم بنظر می رسد و مانند سایر گوشی های صفحه لمسی جدید ظرافت بسیاری ندارد. نوکیا N8 به راحتی در دست جا می گیرد و وزن 135 گرم آن نیز استحکام لازم را به گوشی می دهد. در این گوشی فضای کافی برای صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچ ، حسگر بزرگ تصویر ، لنز با زاویه گسترده و فلش Xenon وجود دارد. نوکیا N8 در میان جذاب ترین گوشی های موبایل قرار دارد و قاب آلومینیومی باریک آن جلوه خاصی به گوشی می دهد. قسمت بالا و پایین گوشی پلاستیکی است و لنز دوربین و فلش در مقایسه با سطح گوشی برجسته تر می باشند. نوکیا N8 طوری طراحی شده است که بطور همزمان یک گوشی هوشمند و یک دوربین دیجیتال باشد بنابراین باید بین این دو ویژگی سازگاری برقرار کند. نوکیا توانست در این رابطه بخوبی تعادل برقرار نماید.

بخش عمده قاب جلوی گوشی توسط یک صفحه نمایش 3.5 اینچ AMOLED که دارای وضوح nHD است اشغال شده است. نوکیا برای نخستین بار پشتیبانی multi-touch را در صفحه نمایش لمسی خازنی ارائه داده است. نوکیا N8 همچنین نخستین گوشی در میان گوشی های نوکیا است که صفحه نمایش AMOLED آن زیر نور خورشید بخوبی خوانده می شود. کیفیت تصویر در محیط های سرپوشیده همانطور که از یک صفحه نمایش AMOLED انتظار می رود بسیار عالی است و کیفیت رنگ آن رضایت بخش می باشد. با اینحال این صفحه نمایش را نمی توان همتای صفحه نمایش های Super AMOLED در سری Galaxy S سامسونگ و S8500 Wave دانست. وضوح صفحه نمایش 360 x 640 پیکسل است. نوکیا N8 در مقایسه با بهترین صفحه نمایش ها در گوشی های آندروید دارای 44 درصد پیکسل کمتری است و فقط یک سوم از پیکسل iphone 4 را دارد.شاید بعضی از کاربران متوجه این تفاوت نشوند. میزان حساسیت صفحه نمایش نوکیا N8 همانطور که از یک صفحه نمایش لمسی خازنی انتظار می رود رضایت بخش است. میزان واکنش ویبره صفحه نمایش موجب ارتقاء تجربه کاربر می شود.

دوربین مکالمه تصویری بالای صفحه نمایش و درست در بالای گوشه راست قاب جلو وجود دارد. حسگر نور محیط ، حسگر Proximity و خروجی صدای گوشی نزدیک آن مشاهده می شوند. حفره میکروفن و کلید منو زیر صفحه نمایش وجود دارند. در این گوشی مانند سایر تلفن های هوشمند نوکیا ، کلیدهای سخت افزاری تماس وجود ندارد. استفاده از دکمه سخت افزاری back بصورت یک دکمه نرم افزاری خیلی راحت نیست زیرا در یک محل متفاوت در بخش های مختلف منو مشاهده می شود.

کلید Power در بالای گوشی قرار دارد که از آن برای قفل کردن نوکیا N8 یا تغییر دادن پروفایل ها نیز استفاده می شود. پورت HDMI و سوکت صوتی 3.5 میلی متری نیز در این قسمت گوشی وجود دارد. پورت HDMI دارای یک پوشش پلاستیکی کوچک است که مانع ورود گردوخاک به آن می شود. نوکیا N8 از طریق پورت HDMI می تواند خروجی تلویزیون 720P فراهم کند و با پشتیبانی Divx و XviD می توان آن را جایگزین Media player در نظر گرفت.

محل کارت حافظه microSD و محفظه سیم کارت در طرف چپ گوشی قرار دارد. پورت microUSB نیز در طرف چپ گوشی است که فاقد پوشش محافظ می باشد. از طریق این پورت به آسانی می توان گوشی را شارژ کرد بنابراین نیازی نیست همواره شارژر به همراه داشته باشید.

در قسمت پایین نوکیا N8 فقط سوکت اختصاصی شارژر نوکیا وجود دارد که امکان استفاده از شارژر قدیمی با نوکیا N8 را فراهم می کند.

کلید ولوم ، کلید کشویی قفل صفحه نمایش به همراه کلید اختصاصی دوربین در طرف راست نوکیا N8 قرار دارد. کار کردن با این کلیدها آسان است و بخوبی واکنش می دهند اگرچه کلید دوربین کمی سفت است و برای فشار دادن کامل آن باید نیروی بیشتری صرف شود که موجب می شود دوربین در بعضی عکس ها دارای لرزش شود.

لنز دوربین 12 مگاپیکسل در قاب پشت گوشی جلب توجه می کند. این لنز پوشش محافظ ندارد و در عوض دارای شیشه مقاوم است که نوکیا اظهار می کند از استحکام لازم برخوردار می باشد. فلش Xenon و بلندگو نیز در قاب پشت گوشی وجود دارد.

باتری گوشی زیر قاب پشت نوکیا N8 قرار گرفته است که از نوع Li-Ion BL-40 می باشد و دارای توان 1200mAh است. باتری در حالت Stand by تا 400 ساعت و در مکالمه مداوم حداکثر 12 ساعت و 30 دقیقه دوام می آورد. کیفیت ساختار گوشی رضایت بخش است.


زمانی که برای نخستین بار یک گوشی با نسخه 3 سیستم عامل سیمبین را در دست می گیرید تغییرات زیادی را مشاهده نمی کنید اما هنگامی که با گوشی کار می کنید به این تغییرات پی می برید. در نسخه 3 سیمبین هر آیکن یا آیتم لیست با یک کلیک فعال می شود اگرچه در منوی دوربین در بعضی مواقع دو کلیک نیاز است. مرور در انیمیشن ها تا حدودی کند است و جلوه های ویژه ای مانند جهش آیکن ها بطرف پایین صفحه نمایش را نشان می دهد که با رسیدن به انتهای لیست به حالت اول بر می گردد. سیستم عامل جدید تغییراتی را در کارایی و طرح منو ایجاد کرده است.

صفحه اصلی بیشترین تغییرات را دارد که اندازه آن تا کنون به اندازه سه پنل توسعه یافته است و کاربر به راحتی می تواند آنها را با Widgets پر کند و مطابق با میل خود آنها را روی صفحه مرتب نماید. در صورت عدم نیاز به این تعداد پنل می توانید بعضی از آنها را حذف کنید. ساختار منوی اصلی تغییر نکرده است و فرمت پوشه را حفظ کرده است. این برخلاف آندروید و عمدتا iOS است که در آنها ساختار منو تخت می باشد و تمامی آیکن ها روی پنل هایی قرار دارند که در کنار صفحه می توان در آنها مرور کرد.

نوکیا بزرگترین حسگر برای یک گوشی موبایل را در N8 ارائه داده است (1/1.38 اینچ) که در مقایسه با حسگرهای 1/2.5 اینچ در گوشی های سامسونگ Pixon 12 و سونی HX5 دارای بیش از 50% مزیت است. سطح گسترده تر حسگر از قابلیتهای نور کم و محدوده دینامیک آن بهره می گیرد. نوکیا N8 دارای یک دیافراگم مکانیکی ، فلش قوی Xenon ، لنز با زاویه گسترده 28 میلی متر و شیشه مقاوم در لنز جلو می باشد.

فیلتر داخلی ND تا حدودی فقدان منفذ قابل تغییر در شرایط نور زیاد را جبران می کند زیرا کاربر در اینحالت نمی تواند سرعت گرفتن عکس را افزایش دهد. کیفیت عکس های دوربین بسیار عالی است. دوربین نوکیا N8 در وضوح 720P در 25fps فیلمبرداری می کند و با زوم دیجیتال 3X همراه است. در اکثر گوشی های دوربین دار با استفاده از زوم دیجیتال بخشی از ویدئوی زنده بریده می شود و سپس اندازه آن به 720P بر می گردد که موجب مات شدن یا تراکم زیاد پیکسل روی صفحه می شود.

نوکیا N8 برخلاف گوشی های رقیب با استفاده از کل حسگر 12 مگاپیکسل خود در وضوح 720P فیلمبرداری می کند و در زمان زوم از این 12 مگاپیکسل بعنوان یک منبع استفاده می نماید. بنابراین همیشه وضوح کافی وجود دارد که می توان بخشی از آن را به راحتی جدا کرد. نوکیا N8 فقط در زوم 2X زوم هوشمند را آغاز می کند و تا قبل از آن مانند سایر گوشی های دوربین دار عمل می کند و کیفیت بالایی ندارد. کیفیت ویدئوهای نوکیا N8 نیز مانند عکس های دوربین بسیار عالی است.



نوشته شده در جمعه 89/9/12ساعت 3:21 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

زن از دیدگاه شیمی 


این عنصر کمتر در طبیعت به صورت آزاد یافت می شود و بیشتر به صورت یک ترکیب با ماده ای چون انیدرید متبلور وسولفات خود بینی در منازل یافت می گردد.

طرز تهیه:

برای تهیه این عنصر باید مقداری اکسید اسکناس و نیترات کادیلاک هشت ظرفیتی را در یک ویلا مخلوط کرده و پس از مدتی گاز ناز و سولفور عشوه متصاعد می شود در نتیجه به صورت رسوب در ته ویلا باقی می ماند.البته از زبان چرب و نرم هم می توان به صورت کاتالیزور استفاده کرد.


خواص شیمیایی:

بعضی از انواع این ترکیب بسیار زشت و بد قیافه بوده و میل شدیدی برای ترکیب شدن با نیترات پودر و سولفات ماتیک و اکسید سرمه دارند که پس از ترکیب شدن با این مواد نسبتا قابل تحمل می شوند.

بعضی از انواع این عنصر نیز با خورده شیشیه همراه است و خاصیت شوهر آزاری زیادی دارند.برای خالص کردن این عنصر کافیست که آن رادر یک سیستم سر بسته مثل اتاق قرار داد و با کربنات کتک و استات فحش مخلوط نمود.



خواص فیزیکی:


از جنس بسیار نرم و حساس می باشد و به سرعت تحت تاثیر محیط و احساسات قرار می گیرد.اگر مقداری اسید خشونت و کربنات سوز آور دیگری بنام آیوپاک(هوو) به آن اضافه کنیم فورا ذوب شده و به صورت اشک روان می گردد و اصلا میل ترکیب شدن با عنصر مرد را ندارد.اما به محض استفاده از کاتالیزور لبخند آنچنان با این عنصر ترکیب می شود که جدا شدنی نیست.


تذکر: نوع سخت این عنصر را با حرارت یک پالتو پوست می توان نرم کرد.

 

 

 

 

مرد از دیدگاه شیمی

این عنصر اکثرا در طبیعت به صورت آزاد و علاف یافت میشود! ارزان بودن این عنصر به درصد فراوانی زیاد آن برمیگردد.این عنصر گاهی به صورت یک ترکیب با ماده ای چون سولفید حسادت و سولفات روی (از نوع سنگ پای یافت شده در معادن قزوین) در خیابان یافت می گردد. این عنصر به علت واکنش پذیری زیاد همواره باید زیر نظر نگهداری شود .

 

طرز تهیه:

برای تهیه این عنصر باید واکنشهای شیمیایی پیچیده ای را متحمل شد! ابتدا مقداری اکسید اسکناس و نیترات زوریم شش ظرفیتی را در مقداری سنگ پای قزوین حل کرده و پس از مدتی گاز ادعا و سولفور قپی از آن متصاعد میشود در نتیجه به صورت رسوب روی دیواره ی سنگ پا باقی میماند .

البته از دمپایی و وردنه هم میتوان به عنوان کاتالیزور استفاده کرد.


خواص شیمیایی این عنصر:

بعضی از انواع این عنصر بسیار زشت و بدترکیب بوده و میل شدیدی برای ترکیب شدن با نیترات ژل و سولفونات روغن کله پاچه دارند که پس از واکنش با این مواد نسبتا قابل تحمل میشوند.

نوعی دیگر از این عنصر به علت اندکی ته چهره و آب اسکنیژه پیوند محکمی با خورده شیشه میدهد و دارای خاصیت موزیگری و همسر آزاری شدیدی هستند که برای خالص کردن این عنصر کافی ست که آن را در یک سیستم سر بسته مثل آشپزخانه قرار داد و با استات قابلمه مخلوط نمود .

 

خواص فیزیکی:

از جنس بسیار سخت و خشن میباشد و به سرعت تحت تاثیر محیط و ناز و عشوه قرار میگیرد و از خود بیخود میشود.
برای ذوب این عنصر میتوان از ناز سوزآور به کمک لبخند 2 درصد وزنی- نازی استفاده کرد.این عنصر میل ترکیبی شدیدی با عنصر زن دارد ولی به علت الکترونگاتیوی کم عنصر زن به ترکیب به صورت ضایع تبخیر میشود و مشغول التماس الکترون از عنصر زن میشود.
دمای جوش این عنصر بسیار پایین بوده و به سرعت به جوش می آید که برای جلوگیری از این جوشش میتوان از یک چمدان و یک اردنگی استفاده نمود و عنصر مورد نظر را به طبیعت پرتاب نمود .

نکته1: برای از بین بردن چربی – نرمی و نیش حاصل از زبان عنصر میتوان از گوشمالی به عنوان حلال استفاده کرد .

نکته ی کنکوری2: در صورت کمبود امکانات آزمایشگاهی از قبیل دمپایی و وردنه میتوان از حرارت 1500 درجه جیغ فرابنفش استفاده کرد که در این صورت رسوب به صورت موش درآمده و دارای قابلیت مفتول شدن هم میباشد!

نکته3: برای اطمینان از کم شدن خورده شیشه و سولفات روی در این عنصر میتوان تا 3 بار آن را با کابل برق100ولت الکترولیز نمود.

نکته ی 100 درصد کنکوری: به علت وجود کربنات هوش و اندکی اکسی شیطنت در عنصر زن عنصر مرد مجددا به صورت هویج رسوب میکند و از آن بخار یار و می و عشق و عاشقی متصاعد میشود که البته به محض یک برخورد موثر دیگر با عنصر زن دیگری به سرعت با آن هم الکترون شده و قضیه ی می و یار و … به صورت o2 از آن آزاد می شود .

 

 

(انجمن شیمیدان های رنج کشیده)

:30:


نوشته شده در پنج شنبه 89/9/11ساعت 3:37 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

این متن بدون شک یکی از بهترین متون موفقیتی است که دریافت کرده ام. امیدوارم که برای شما و من مؤثر واقع شود!

حتی اگر خرافاتی نباشید، توصیه های خوب و قدرتمندی لابه لای این خط ها وجود دارد. این متن توسط مؤسسه ی آنتونی رابینز برای موفقیت شما فرستاده شده است و تا بحال 10 بار در سرتاسر جهان فرستاده شده است .
 

1)به مردم بیش از آنچه انتظار دارند بدهید و این کار را با شادمانی انجام دهید .

2) با مرد یا زنی ازدواج کنید که عاشق صحبت کردن با او هستید. برای اینکه وقتی پیرتر می شوید، مهارت های مکالمه ای مثل دیگر مهارت ها خیلی مهم می شوند .

3) همه ی آنچه را که می شنوید باور نکنید، همه ی آنچه را که دارید خرج نکنید و یا همان قدر که می خواهید نخوابید.

4) وقتی می گویید: دوستت دارم. منظورتان همین باشد .

5) وقتی می گویید :متاسفم. به چشمان شخص مقابل نگاه کنید .

6) قبل از اینکه ازدواج کنید حداقل شش ماه نامزد باشید .

7) به عشق در اولین نگاه باور داشته باشید .

8) هیچ وقت به رؤیاهای کسی نخندید. مردمی که رؤیا ندارند هیچ چیز ندارند.

9) عمیقاً و با احساس عشق بورزید. ممکن است آسیب ببینید ولی این تنها راهی است که به طور کامل زندگی می کنید .

10) در اختلافات منصفانه بجنگید و از کسی هم نام نبرید .

11)مردم را از طریق خویشاوندانشان داوری نکنید .

12) آرام صحبت کنید ولی سریع فکر کنید .

13) وقتی کسی از شما سوالی می پرسد که نمی خواهید پاسخ دهید، لبخندی بزنید و بگویید :چرا می خواهی این را بدانی؟

14) به خاطر داشته باشید که عشق بزرگ و موفقیت های بزرگ مستلزم ریسک های بزرگ هستند .

15) وقتی کسی عطسه می کند به او بگویید :عافیت باشد .

16) وقتی چیزی را از دست می دهید، درس گرفتن از آن را از دست ندهید .

17) این سه نکته را به یاد داشته باشید: احترام به خود، احترام به دیگران و مسئولیت همه کارهایتان را پذیرفتن.

18) اجازه ندهید یک اختلاف کوچک به دوستی بزرگتان صدمه بزند .

19) وقتی متوجه می شوید که که اشتباهی مرتکب شده اید، فوراً برای اصلاح آن اقدام کنید .

20) وقتی تلفن را بر می دارید لبخند بزنید، کسی که تلفن کرده آن را در صدای شما می شنود .

21) زمانی را برای تنها بودن اختصاص دهید .

 

یک دوست واقعی کسی است که دست شما را بگیرد و قلب شما را لمس کند .این پیام را پیش خود نگه ندارید!

 


نوشته شده در پنج شنبه 89/9/11ساعت 3:33 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

: وضعیت فوق العاده

شماره تلفن وضعیت فوق العاده در کشورهای جهان 112 است. در ایران نیز اگر شما حتی در یک مکان خارج از محدوده شبکه موبایل خود قرار داشته باشید، شماره 112 را بگیرید، موبایل در هر شبکه موجود جستجو می کند تا یک تماس وضعیت فوق العاده برای شما برقرار کند. (پلیس، اورژانس، آتش نشانی یا...) و جالب اینکه این شماره حتی زمانیکه صفحه کلید قفل است نیز کار می کند. امتحان کنید.

حتی با گوشی بدون سیم کارت نیز میتوانید به شماره 112 زنگ بزنید.

 


2:آیا تا بحال کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته اید؟

آیا ماشین شما یک دستگاه کنترل از راه دور بدون کلید دارد؟ این وسیله می تواند روزی مفید باشد. یک دلیل خوب برای داشتن یک موبایل: اگر شما کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته باشید،و مثلاً دستگاه کنترل در منزل باشد به موبایل یک نفر در منزل از طریق موبایل خودتان تماس بگیرید. تلفن خود را در حدود فاصله 1 متر از ماشین قرار دهید و از فرد مقابل در منزل بخواهید که کلید کنترل درب بازکن ماشین را فشار دهد، و آنرا نزدیک موبایل خود قرار دهد. قفل ماشین شما باز خواهد شد. با این کار نیاز نیست کسی کلیدها را شخصاً بیاورد. فاصله هیچ تاثیری ندارد. شما می توانید کیلومترها فاصله داشته باشید، اگر شما بتوانید با کسی که ریموت کنترل ماشین شما را دارد ارتباط برقرار کنید، شما می توانید قفل ماشین خود را باز کنید. باور ندارید امتحان کنید و متعجب شوید . من امتحان کردم 


 

3:چگونه یک موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟

برای چک کردن شماره سریال موبایل خود، کلید های زیر را به ترتیب فشار دهید:

*#06#

 یک کد دیجیتالی  روی صفحه نمایش ظاهر می شود. این شماره مختص دستگاه شما است. این شماره را یادداشت کنید و در جایی امن نگه دارید. هنگامیکه موبایل شما دزدیده می شود، شما می توانید به پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آنها بدهید. سپس آنها قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند، حتی اگر دزدها SIM کارت را عوض کرده باشند. تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد. شما ممکن است نتوانید موبایل خود را بازپس گیرید، اما حداقل می دانید کسیکه آنرا دزدیده است دیگر نمی تواند از آن استفاده کند یا آنرا بفروشد. اگر هر کسی این کار را بکند، دیگر دزدین موبایل هیچ فایده ای نخواهد داشت.

 


4:قدرت باطری مخفی شده

در نظر بگیرید باطری موبایل شما خیلی کم است. برای فعال کردن کلیدهای  #3370* را فشار دهید. موبایل شما با این اندوخته راه اندازی مجدد خواهد شد و موبایل افزایش 50 % در باطری را نشان می دهد. این فضای اندوخته هنگامیکه موبایل خود را شارژ می کنید، خودبه خود شارژ خواهد شد


نوشته شده در پنج شنبه 89/9/11ساعت 3:31 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

عکس های دیدنی : حرکت عجیب و غیرمنطقی یک زن در وسط خیابان



Persianv.com At site


نوشته شده در یکشنبه 89/9/7ساعت 2:27 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

وستانشیانی محروم در استان کهگیلویه و بویراحمد برای خروج
از روستا مجبورند از رودخانه ای که بین جاده و محل
زندگیشان واقع شده با "گرگر" عبور کنند. گرگر تا به حال
انگشت دست اعضای چندین خانواده روستایی را قطع کرده است.


به گزارش خبرگزاری
مهر، اهالی روستای "گاودانه علیرضا" در یکی از دور افتاده
ترین روستاهای شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و
بویراحمد باید برای خرید از مغازه ای که آن طرف رودخانه
است و یا رفتن به محل کار و مدرسه هر روز سوار وسیله ای به
نام گرگر یا جره که شبیه به تله کابین دستی است بشوند. از
رودخانه عریض مارون عبور کنند و دوباره به محل زندگی شان
برگردند. اما کرایه و بهای این جا به جایی انگشتان دست است.
یک بند، دو بند، یک انگشت و یا سه انگشت. فرقی نمی کند
گاهی حتی جان یک روستایی بیشترین کرایه گرگر در سالهای
گذشته بوده است.


گرگر،
سلطان قدرتمند و بی رحم روستای گاودانه یک نیمکت آهنی است
که به وسیله سیم محکمی دو طرف رودخانه مارون را به یکدیگر
متصل می کند. باید هر قربانی برای رفتن از روستا به جاده
روی این وسیله بنشیند و سیم را برای حرکت گرگر به سمت
چرخهای دو طرف آن هدایت کند. در بیشتر مواقع انگشت دست قربانی
زیر چرخ گرگر می رود و انگشتش را قطع می کند.






نوشته شده در یکشنبه 89/9/7ساعت 2:27 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5      >

Design By : Pichak