سفارش تبلیغ
صبا ویژن



























همسایه خورشید

شما چقدر در مورد بدن خود می دانید ؟ در این ایمیل با 16 واقعیت غیرمعمول در مورد بدنتان روبرو خواهید شد . مواردی که به نظرم کمتر به آنها اشاره شده است .

 

??اثر زبان

اثر خطوط و اشکال روی زبان درست همانند اثر انگشت عمل میکند . یعنی هر انسانی خطوطی کاملا منحصر به فرد روی زبانش دارد . از این رو اثر زبان میتواند به عنوان یکی از فاکتورهای تشخیص هویت مورد استفاده قرار بگیرد.

 

??پوست انداختن

انسان نیز مانند دیگر پستانداران در هر هر لحظه در حال پوست انداختن است . طبق تحقیقات انسان در هر ساعت ??? هزار ذره از پوست خود را در فضا پراکنده میکند . این مقدار برابر هفتصد گرم پوست در هر سال می باشد . به صورت میانگین انسان در سن هفتاد سالگی تقریبا به میزان پنجاه کیلوگرم پوست اندازی کرده است .

 

??تعداد استخوان ها

جالب است بدانید که کودک انسان تعداد بیشتری استخوان نسبت به یک فرد بزرگسال دارد .ما زندگی مان را با ??? استخوان شروع میکنیم ،اما در طول دوره رشد تا سن بلوغ به علت پیوستن استخوان ها به یکدیگر این مقدار به ??? عدد استخوان کاهش پیدا میکند .

 

??تغییرات معده

هر سه یا چهار روز یکبار تغییراتی در معده شما بوجود می آید. اسیدهای قوی که معده برای هضم غذا به کار میگیرد ، باعث تاثیراتی روی خود آن نیز می شود . البته معده مکانیزمی برای جلوگیری از هضم کامل خود دارد .

 

??حافظه بویایی

حس بویایی ما به قدرت حس بویایی سگ سانان نمی باشد اما با این حال میتوانیم ?? هزار رایحه مختلف را به خاطر بسپاریم.

 

??طول روده باریک

طول روده های باریک تقریبا ? برابر بلندتر از قد متوسط انسان است . اگر روده های باریک به شکل کنونی خود نبودند ، طول آن ها به ? تا ? متر می رسید .

 

??باکتری ها

در هر اینچ مربع از پوست بدن انسان نزدیک به ?? میلیون باکتری زندگی میکنند . خوش بختانه اکثریت این باکتری ها بی ضرر می باشند.

 

??بوی پا

منشا بوی پا ، مثل بوی زیربغل غدد عرقی می باشند . در یک جفت پا ??? هزار غده تولید غرق در حال فعالیت می باشند که میتوانند روزانه نیم لیتر عرق تولید کنند.

 

??سرعت عطسه

هوایی که موقع عطسه کردن از دهان خارج میشود بالغ بر ??? کیلومتر در ساعت سرعت دارد.عطسه کردن فشار بسیار زیادی به بدن تحمیل میکند. محال است که بتوانید چشمان خود را هنگام عطسه باز نگه دارید.

 

???مسیر خون

خون مسیر زیادی را در هر لحظه در بدنتان طی میکند . تقریبا نزدیک به ??? هزار کیلومتر مسیر خونی در بدن وجود دارد . قلب این عضو حیاتی و پرکار بدن روزانه دو هزار گالن خون (برابر با ???? لیتر) را در این مسیرها پمپاژ میکند.

 

???مقدار بزاق

شما مایل به شنا در آب بزاق دهانتان نیستید ،اما جالب است بدانید که هر شخص به طور میانگین در طول زندگی اش نزدیک به ?? هزار لیتر بزاق تولید میکند . این مقدار برای پرکردن دو استخر شنا کافیست.

 

???صدای خر و پف


 

بعد از سن ?? سالگی ، شصت درصد مردان و چهل درصد از خانوم ها شروع به خر و پف خواهند کرد.صدای خر و پف میتواند تا حد کرکردن پیش برود. عموما ً صدای خر و پف ?? دسیبل می باشد که یعنی به بلندی صدای صحبت کردن معمولی  اما این صدا میتواند تا ?? دسیبل نیز پیش برود. ?? دسیبل  یعنی صدای یک دریل بادی که در حال نفوذ به بتن است . صدای بالای ?? دسیبل برای گوش انسان بسیار مضر میباشد و ممکن است باعث کری شود.

 

???رنگ و تراکم مو

هیچ میدانستید تراکم موی سر را از روی رنگ آن میشود تخمین زد؟ به طور میانگین هر انسان ??? هزار پیاز مو روی سرش دارد . هرکدام از این پیازهای مو در طول زندگی انسان قادر به تولید ?? تار مو میباشند. افرادی که موهای بلوند دارند از بیشترین میزان پیاز مو در مقایسه با دیگر رنگ ها سود میبرند، در نتیجه ایشان موهای پرپشت تری خواهند داشت. تعداد میانگین پیاز مو برای موهای بلوند ??? هزار ، برای موهای مشکی ??? هزار ، برای موهای قهوه ای ??? هزار و در آخرین رده برای موهای قرمز ?? هزار عدد میباشد .

 

???رشد ناخن ها

اگر ناخن های دست تان نسبت به ناخن پای شما خیلی زودتر رشد میکند این کاملا طبیعی است . ناخن هایی که بیشتر در معرض استفاده قرار میگیرند زودتر رشد میکنند. ناخن انگشت های بلندتر و دستی که با آن مینویسید بیشترین رشد را دارند. به طور میانگین ناخن ها در هر ماه به اندازه یک دهم اینچ رشد میکنند.

 

???وزن سر

جای تعجب ندارد که سر نوزادان کمی برای بدن آنها سنگینی میکند.سر هنگام تولد یک چهارم طول بدن را تشکیل میدهد . زمان بزرگسالی این طول به یک هشتم از درازای کلی بدن تقلیل می یابد.

 

???نیاز به خواب

شاید بعضی اوقات بگویید که دارم از شدت خواب میمیرم ، اما به معنای کلمه منطوری نداشته اید . شما بدون خوردن غذا تا هفته ها زنده میمانید ، اما بعد از ?? روز نخوابیدن ، برای همیشه به خواب خواهید رفت.

 


نوشته شده در جمعه 89/11/29ساعت 5:42 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

 


زشت است اینکه گیره سر از چین بیاوریم

کبریت های بی خطر از چین بیاوریم

 

آورده ایم هرچه شما فکر می کنید

 

چیزی نمانده شعر تر از چین بیاوریم

 

هرچند توی کشور ایران زیاد هست

 

ما می رویم گورخر از چین بیاوریم

 

آورده ایم ما نمک از ساحل غنا

 

پس واجب است نیشکر از چین بیاوریم

 

هی نیش می زنند و عسل هم نمی دهند

 

زنبورهای کارگر از چین بیاوریم

 

حالا که خشگلان همه رقاص گشته اند

 

صد واجب است شاه فنر از چین بیاوریم

 

خشکیده است پس بدهینش به روسیه

 

دریای خشگل خزر از چین بیاوریم

 

تا اینکه جمعیت دو برابر شود سریع

 

باید که دختر و پسر از چین بیاوریم

 

حالا که نیست کار بزان پای کوفتن

 

ما می رویم گاو نر از چین بیاوریم

 

یک روز اگر که مردم ایران غنی شوند

 

باید گدا و دربه در از چین بیاوریم

 

گویند سرّ عشق نگویید و نشنوید

 

ما می رویم لال و کر از چین بیاوریم

 

سعید بیابانکی


نوشته شده در پنج شنبه 89/11/28ساعت 2:32 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

وقتی سگ و گربه ها مست می کنند :32: :1r0n6:

 

 

فیگورهای بامزه حیوانات :girl_sigh:


نوشته شده در پنج شنبه 89/11/28ساعت 2:4 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

همیشه یه راهی هست...! :thumbsup:


نوشته شده در پنج شنبه 89/11/28ساعت 12:12 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

اپل با محصولات اخیر خود پایه گذار موجی از الهامات و ایده‌ها بین تمام طراحان بوده است و باعث بوجود آمدن محصولاتی الهام گرفته از اپل شده است و افرادی حتی به خاطر همین موارد به سمت محصولات اپل کشانده می‌شوند .
 

اگرچه این‌ها محصولات واقعی نیستند اما هر کدام می‌توانند به عنوان یک طرح اولیه برای تولید در آینده به کار روند  ؛ برای مثال این طرح ممکن است یک ماشین ? توپ ? تبلت ? جواهر الات ? ساعت و یا هر چیز دیگر که شما تصور آن را دارید باشد. بعضی از ایده‌های جالب اپلی در زیر نمایش داده شده است .

 

? . کوله پشتی خورشیدی برای آی‌پد

شما می‌توانید باتری آی پاد خودتان را توسط انرژی خورشیدی شارژ کنید. این کوله پشتی توسط سلول‌های خورشیدی خود انرژی الکترویکی را ذخیره می‌کند و به آی‌پد شما انتقال می‌دهد .


 

? . بلندگوی چوبی برای آیفون

با این وسیله می‌توانید صدای آیفون خود را بدون هیچ وسیله‌ی الکترونیکی افزایش دهید . کوستیک یک مکانیزم فوق العاده دارد که با احاطه کردن اسمارت فون گران قیمت شما صدای آن را از طریق یک روش علمی ساده افزایش می‌دهد .

 

? . کنترل آی‌پد با iRing

آی‌رینگ با یک طراحی شیک به شما اجازه کنترل پخش و صدای هر دیوایس اپلی را می‌دهد .این وسیله مجهز به یک صفحه OLED نواری با قابلیت لمسی و باتری قابل شارژ با عمر بیشتر از ? روز است .این حلقه‌ی اپلی با اندازه بسیار کوچک و معمول برای یک حلقه می‌تواند یک وسیله همراه ایده آل برای فن‌های اپل باشد .

 

? . iView

آی‌ویو دارای ? صفحه پانورماتیک با یک انحنای منحصر به فرد که با توجه به زاویه چشم‌ها و حرکت آنها طراحی شده است .این وسیله یک انعکاس ناخواسته به شما می‌دهد و با افزایش فضا و قابلیت دوئال اسکرین  می‌توانید بازدهی خوبی داشته باشید .

 

? . Macbook mini

Macbook mini نت‌بوک اپل است با قابلیت تاشدن ? که در حالت تا کرده ??? اینچ است .در حال باز شده مانند یک لپ‌تاپ کوچک است با کیبورد ?‌ترک‌پد ? صفحه LED ده اینچی و ??? گیگابایت حافظه‌ SSD

 

6 . دست‌بند افسانه‌ای

iBangle یک هدیه سحرآمیز از طرف اپل است . این دستبند چند لمسی برای شما یک هدایت گر آسان به همراه هدفون بی‌سیم برای گوش دادن موسیقی است .

 

? .  iLight

آی‌لایت یک پنل لمسی دارد که مثل چراغ قوه می‌باشد . لوگوی اپل هم مقدار شارژ آن را نشان می‌دهد که البته از طریق USB هم شارژ می‌شود .

 

? . iCal watch

این ایده بسیار جالب است . iCal Watch می‌تواند با iCal از طریق بلوتوث سینک شود و به شما در یادآوری مناسبت‌ها یا قرارهای ملاقات کمک می‌کند .

 

? . Apple iWatch

iWatch یک ایده‌ی زیبا است که با بدنه‌ی آلومنیومی همراه با ?? گیگابایت حافظه‌ی داخلی و قابلیت اتصال به آیفون یا آی‌پاد از طریق بلوتوث یا وای‌فای . این ساعت می‌تواند تماس‌های شما را از طریق آیفون شما جواب دهد و حتی فید‌های RSS را به نمایش گذارد .همچنین یک پیکو پروجکتور داخلی برای درخشان کردن تصاویر و صدای ویدئوها دارد .

 

?? . iShow

iShow  یک پروژکتور پرتابل براساس LED است که برای اتصال به دیوایس‌های اپلی طراحی شده است .

 

?? .iBall

iBall یک ایده‌ی زیبا است که با یک طراحی علمی صداها را با بهترین روش مستقیم به گوش شما می‌رساند .

 

?? . iPhone air

آیفون ایر با بدنه‌ی باریک و فشرده‌ی آلومینیومی یک دیوایس پرتابل می‌باشد .iPhone air دوئال اسکرین است با یک پوسته نازک در طراحی برای محافظت از دو صفحه .حتی اگر بسته هم باشد شما می‌توانید ببینید چه چیزی روی آی‌پاد بخش می‌کنید و همچنین تماس‌های ورودی هم قابل نمایش است .با صفحه‌ی دوئال شما کنترل بیشتری روی موزیک ? فیلم ? عکس و اینترنت دارید .

 

?? . میزی با جنس مک

یک میز همراه با یک صفحه ?? اینچی در داخل آن و همچنین دارای قابلیت مولتی تاچ و چند کلید در کنار آن و البته از همه مهم تر رنگ و لعاب اپلی .

 

?? . iPottie

موفقیت آی‌پاد و آیفون قوه‌ی تخیل دوست داران اپل را بسیار تقویت  کرده است.نتیجه آن هم تولد ایده‌های محصولات مختلفی مثل iPottie ? iShave ? icam ? imote و … است .

 

?? . iCup

iCup یک لیوان خلاقانه‌ است که نوشیدنی‌ شما را در هر جایی از طریق USB کامپیوتر گرم نگه می‌دارد .همچنین قابلیت شستشو را نیز دارد و خوب طبق معمول سیب گاز زده هم روی آن نقش بسته است .
 


 

?? . اسپیکر‌های آی‌مک

اسپیکر‌های آی‌مک حاصل تکلیف درسی یک دانش آموز است . تکلیف طراحی یک وسیله الحاقی برای یک محصول تولید شده بوده است . این دانش آموز iMac را انتخاب کرده و برای آن iMac Speakers را تهیه کرده است که انصافا زیبا هستند .
 


 

?? . صورت‌حساب از جنس اپل

این ایده که EPOS lite نام دارد یک روش آسان برای پرداخت صورت حساب می‌باشد .نوع طراحی این وسیله شبیه مک بوک ایر و آیفون است و برای رستورانی‌های که می‌خواهند صورت حساب همراه با منو باشد بسیار مفید است . دارای منوی جدا برای نوشیدنی‌ها و غذا و همچنین مشخص کردن نوع پرداخت همچنین  شارژ وایرلس آن روی هر میزی آن را شارژ خواهد کرد .


 

?? . Epod iphone-dock

این وسیله می‌تواند بخشی از اسپیکر آیفون باشد ? یا یک پروژکتور برای پخش فیلم ? ساعت وحتی یک dock برای نگه داری آیفون . همچنین شامل امکاناتی مثل صدای استریو Hi-Fi ? صفحه LCD و woofer می‌باشد .


 

?? . iHammock

iHammock ایده‌ای برای افزایش عمرجناب آیفون شما است . برای حل کردن مشکل صدای لرزش گوشی روی میز شما می‌توانید گوشی گران قیمت خود را روی این تخت نرم و عالی قرار دهید .همچنین در زیر نور خورشید می‌تواند آیفون شما ار از طریق انرژی خورشیدی شارژ کند.

 

?? . ایده‌ای برای آینده

این ایده یک صفحه ? بعدی برای نمایش عکس‌ها بصورت برجسته و رقص نور می‌باشد.

 


نوشته شده در یکشنبه 89/11/24ساعت 1:24 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

در همین حال حجة الإسلام و المسلمین شیخ «محمدعلی تسخیری» رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز به مدینه منوره سفر کرده و با حجة الإسلام و المسلمین شیخ «کاظم العمری» فرزند مرحوم آیت الله العمری دیدار و درگذشت آن عالم ربانی را تسلیت گفت.
به گزارش شیعه آنلاین، در پی درگذشت آیت الله شیخ «محمدعلی العمری» عالم سرشناس شیعیان عربستان سعودی در شهر مدینه منوره، آیت الله جنتی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدینه سفر کرد تا به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیت ایشان را به خانواده ایشان برساند.

در همین حال حجة الإسلام و المسلمین شیخ «محمدعلی تسخیری» رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز به مدینه منوره سفر کرده و با حجة الإسلام و المسلمین شیخ «کاظم العمری» فرزند مرحوم آیت الله العمری دیدار و درگذشت آن عالم ربانی را تسلیت گفت.




نوشته شده در شنبه 89/11/16ساعت 3:12 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

 

پشت صحنه فیلم شیش و بش

فیلم سینمایی شیش و بش از تولیدات جدید سینمای ایران می باشد که جنجال های زیادی را نیز به همراه داشته است,شما را به دیدن جدیدترین تصاویر و گزارشات از این فیلم دعوت می کنیم.
بهمن گودرزی کارگردان فیلم شیش و بش در رابطه با داستان  و ژانر فیلم می گوید:فیلم یک داستان کمدی دارد که فضای اصلی آن درگیری میان دو دوست است که هرکدام می خواهد از دیگری پیشی بگیرد,مطمئن هستم بیننده مجذوب کاراکتر های فیلم خواهد شد.
فیلم شیش و بش پس از جنجال های فراوان بر سر انتخاب اسم و همچنین انتخاب بازیگران فیلم در طی 44 جلسه فیلمبرداری شد.
از جنجال های فراوان فیلم می توان از استفاده خودرو شخصی محمد رضا گلزار در این فیلم اشاره کرد که در برخی از تصاویر نیز مشخص است.
در حال حاضر تدوین فیلم شیش و بش توسط مستانه مهاجر در حال انجام می باشد که در جشنواره فجر حضور داشته باشد.
در فیلم شیش و بش بازیگرانی همچون:محمدرضا گلزار,امین حیایی,آناهیتا نعمتی,رضا رشید پور,شهنام شهابی و.... به ایفای نقش پرداخته اند.

 



Persianv.com At site

Persianv.com At site

 

Persianv.com At site

 

Persianv.com At site


نوشته شده در شنبه 89/11/16ساعت 3:10 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |


مردم نه تنها سرعت خود را کاهش می دهند بلکه سعی می کنند در چاله هم نیفتند.


این شیوه کنترل سرعتی است که در حال حاضر در کانادا استفاده می شود و از دوربین های کنترل سرعت، تفنگ های رادار، افسرهای پلیس و … ارزانتر است.


بسیار هوشمندانه است، مخصوصا وقتی آنها هر روز جابه جا می شوند. جالب نیست؟

نوشته شده در شنبه 89/11/16ساعت 3:4 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

روز تولد هر انسانی از روزها ی مهم زندگی او به حساب می آید. و هر تولد می تواند گفتنی های بسیاری برای اطرافیان یک انسان داشته باشد. اگر این اتفاق به نحو شگفت آور هم رخ دهد گفتنی های آن روز بیشتر خواهد کرد. 


1.    زنی که سه فرزند خود را در روزهای 10/10 2010 و 9/9/2009 و 8/8/2008 به دنیا آورده است!

خانواده میشیگان تولد فرزندان خود را که به ترتیب دختر بزرگشان در تاریخ 10.10.10 و سپس پسرشان را در تاریخ 09.09.09 برگزار می کنند اما در عین ناباوری دختر و فرزند سوم آنان در تاریخ 08.08.08 به دنیا می آید. اتفاقی که در هر 50 میلیون نفر برای یک نفر ممکن است اتفاق بیافتد.

 


2.    نوزادی که در ساعت 11:01  در تاریخ 01/11/2011 به دنیا آمده است!

خانمی در مینستوتای آمریکا فرزندش را دقیقا در ساعت 11 و یک دقیقه روز سه شنبه در تاریخ 1/11/2011 به دنیا می آورد. تصاویر ضبط شده از لحظه تولد این نوزاد نیز این امر را تایید می کند که وی دقیقا در ساعت مورد اشاره به دنیا آمده است.

 


3.    دو خواهر دو قلویی که در یک روز و در یک بیمارستان صاحب فرزند شده اند.

این دو خواهر دو قلو که با یکدیگر بسیار صمیمی بودند بهترین لحظه زندگی خود را با هم سهیم شدند. فاصله تولد فرزندان این دو خواهر دوقلو تنها 14 دقیقه بوده است.

 


4.    پنج عضو یک خانواده صاحب یک تاریخ تولد هستند.

در یک اتفاق عجیب و از روی شانس و یا یک برنامه تصادفی پنج نفر از اعضای یک خانواده در یک تاریخ به دنیا آمده اند. کوچکترین عضو این خانواده که هم اکنون میلا نام دارد در تاریخ 29 مارچ همچون سایر اعضای خانواده اش به دنیا آمده است.

 


5.    زنی که خود برای به دنیا آوردن فرزندش به تنهایی اقدام به سزارین کرد

خانم اینس رامیز تنها زنی است که  شخصا اقدام به سزارین کرده و این کار را با موفقیت به پایان برده است. او که به علت فقر و دوری مسافت از اولین درمانگاه آن هم در گذر از راه های سخت العبور ، مجبور به این کار شده بود در زیر تنها نور مهتاب شب و در شبی سخت این اتفاق را به صبح می رساند، و زمانی که کمک به وی می رسد او هوشیار در کنار نوزاد به دنیا آمده اش دراز کشیده بود.

 


6.    زنی که سه ساعت پس از تشخیص باردار بودن وی، فرزندش را به دنیا آورد

در تمام طول بارداری  بلیندا ویت با مراجعه به بیمارستان محلی از ناراحتی و حال خود شکایت داشت، اما پزشکان بیماری او را یک ورم مزمن تشخیص داده بودند. تا شب به دنیا آمدن دختر کوچک سالم آن ها می رسد. در آن زمان هم پزشک تشخیص بارداری سه ماه را می دهد. در حالی که سه ساعت پس از این تشخیص نوزاد سالم دختر به دنیا می آید. البته این امر برای بلیندا بسیار غیر منتظره و شوک آور بود.

 


7.    دو قلو هایی که تنها به فاصله یک دقیقه از هم به دنیا آمده اند اما در سالی متفاوت

یک زوج جوان آمریکایی در آخرین دقایق تحویل سال 2010 میلادی صاحب فرزند پسر خود شدند. در حالی که در آغاز سال 2011 پسر دوم این زوج به دنیا آمد. ساعت 11:59 شب آخر سال مدیسون کارین به دنیا آمد و در ساعت 12 همان شب یعنی در ورود به سال 2011 آیدن اورت به دنبال برادرش پا به این دنیا گذاشت.

 


8.    مادری که اول صاحب  یک فرزند ،سپس دوقلو و پس از آن سه قلو می شود

جالب تر از آنچه که به دنیا آوردن این فرزندان داشته است ، رعایت توالی این حادثه  نیز هست.

 


9.    زوجی که دوبار صاحب  فرزندان دوقلو آن هم دوقلو های سیاه و سفید پوست شدند

فرزندان این زوج انگلیسی یک بار با وجود تفاوت در رنگ پوست و چشمانشان تعجب و شگفتی بسیاری را بر انگیخته بودند. اما به دنیا آمدن مجدد فرزندان دوقلوی آنان برای بار دوم تنها نکته متعجب کننده برای آنان نبود، که تکرار تفاوت نوزدان دوقلو به همان شکل در رنگ پوست و رنگ چشمان بیش از گذشته آنان را شگفت زده کرد.

 


10.    مادری که فرزندی تقریبا در اندازه خود به دنیا آورد

استیسی هرالد که خود از بیماری کوتولگی رنج  می برد ، فرزندی سالم به دنیا آورد که چندان اندازه قدش با مادرش تفاوت نمی کند.


نوشته شده در شنبه 89/11/16ساعت 2:50 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

 

گرفتن خلافی ماشین :30005151 ( عدد عمودی کنار کارت رو بفرستید)

گزارش اطلاع دادن تخلف تاکسی : 30004246( شماره پلاک ماشین متخلف رو بفرستید)

رهگیری نامه پستی : 2000441 (ابتدا حرف Rرا بنویسید و بعد شماره روی رسید پستی رو )

مشکلات شهری (شهرداری) : 3000137

اعلام نتیجه کنکور شب قبل از قرارگرفتن در سایت سنجش : 2000000 (شماره داوطلبی رو بفرستید)

با خبر شدن از اخبار انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه : 10001336

دیکشنری : 1000384 یا 1000370 (لغت مورد نظر رو بفرستید)   اول باید در سایت عضو بشیدwww.sms2him.com    بعدش لغت مورد نظر رو بنویسید

لغت نامه آریان پور : 2000444 Word-to-translate

ایجاد پست در پرشین بلاگ : 300072

گرفتن قبض موبایل : 30009 ( با فرمت زیر بنویسید : تاریخ شروع ؛ تاریخ انتها مثلا 860123 ؛ 860101 یعنی از اول سال 86 تا 23 فرودین ماه)

خدمات بانک ملت : 200033

خدمات بانک اقتصاد نوین : 200050

خدمات بانک سپه:200020 – 200021-200022

خدمات بانک کشاورزی : 2000911- 200093

خدمات بانک سامان : 20000

خدمات بانک صادرات :200060

خدمات بانک تجارت : 200070

(توجه داشته باشید برای استفاده از خدمات بانک ها اول باید در شعب درخواست رو پر کنید)


اطلاعات پرواز : 2000444 : ( با این فرمت : پرواز Filight-code)

 نرخ ارزهای رایج : 2000444 با این فرمت : Currency-name

اطلاعات هوا : 1000305 ( پیش شماره شهر مورد نظر بدون صفر رو بفرستید)

ساعت کشورها : 1000392 (نام کشور رو بفرستید)

مکان های دیدنی هر شهر : 1000394

مسافت بین شهر ها : 1000396

آخرین بازی های کامپیوتری : 1000400

جدیدترین نرم افزار ها : 1000401

اطلاع از اینکه دامین مورد نظر رجستر شده یا خیر : 1000355

بورس – نرخ سهام یک شرکت : 2000444 ---بنویسید : Bourse sompany -id

بورس – بیشترین افزایش قیمت : 2000444 ---بنویسید : Bourse high

بورس- کمترین افزایش قیمت : 2000444 ( بنویسید : Bourse low)

اوقات شرعی : 2000916


نوشته شده در پنج شنبه 89/11/14ساعت 4:36 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

   1   2   3      >

Design By : Pichak