سفارش تبلیغ
صبا ویژن



























همسایه خورشید

یک بابا نوئل متفاوت از بابانوئل‌های دیگر که در روز بیست و پنجم دسامبر مصادف با کریسمس به جای هدیه مرگ به ارمغان می‌آورد. تصویر مسلسلچی یک هلیکوپتر بریتانیایی که بر فراز ایالت هلمند پرواز می‌کند.
تصاویر دو روزنامه‌نگار فرانسوی به نام‌های استفان تاپونیه و اروه گسکیر که با نور روی دیواره میدان اتوال نقش بسته است و اکنون بیش از 365 روز است که از گروگانگیری آنان در افغانستان می گذرد.
باراک اوباما تعطیلات سال نو خود را در هاوایی سپری کرده و از این فرصت برای مهارتش در بازی گلف در پیست گلف کلوب هونولولو استفاده می‌کند.
تصویر تسا وورلی اسکی‌باز فرانسوی در روز بیست و هفتم سپتامبر که سومین پیروزی متوالی‌اش را در اسلالوم بزرگ اسکی بانوان در سمرینگ در اتریش به دست آورد.
پوستر تبلیغ یورو در روز بیست و هشتم دسامبر در شهر ریگا پایتخت استونی. استونی از روز اول ژانویه 2011 به حوزه یورو پیوست.
صدها زن مسیحی در روز بیست و هفتم دسامبر در شهر آبیجان پایتخت ساحل عاج در یک مراسم دعا برای صلح در کشورشان شرکت کردند.
منظره آتشبازی شب سال نو در سیدنی در استرالیا که نخستین شهر بزرگ جهان است که به دلیل اختلاف ساعت سال نو را جشن گرفته است.
صحنه نبرد سنگین میان سربازان امریکایی و شورشیان طالبان در خط نخست جبهه در ناحیه بادل در شرق افغانستان و در نزدیکی مرز با پاکستان.
یک مرد جوان با دوچرخه از میان سیلابی که شهر بوندابرگ در استرالیا را فرا گرفته است عبور می‌کند.
روز پنجشنبه 30 دسامبر یک بمب در مقابل ساختمان یک دادگاه آتن منفجر شد و علی رغم خسارات زیادی که به بار آورد خوشبختانه تلفاتی نداشت.


نوشته شده در شنبه 89/10/18ساعت 2:51 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |


Design By : Pichak