سفارش تبلیغ
صبا ویژن



























همسایه خورشید

فراموش کردن خاطرات یک رابطه و کنار آمدن با تنهایی آسان نیست اما با پیروی از چند پیشنهاد می‌توانید سختی این دوران را کمتر کنید...
برترین مجله اینترنتی ایران


رابطه‌ای که فکر می‌کردید اصلی‌ترین دلیل آرامش و خوشبختی شماست از هم پاشیده. شاید دلیلش اشتباه نامزدتان بوده یا اختلافات و تفاوت‌های‌تان اما دلیل این جدایی هرچه که بوده به شما آسیب زده و شاید احساساتی مثل خشم، دلتنگی و ناراحتی را در شما ایجاد کرده باشد. ممکن است فکر کنید این شکست پایان زندگی عاطفی شماست یا این‌که احساس کنید دیگر دلیلی برای شاد بودن ندارید. شما چند روزی برای زندگی با این احساسات اغراق شده فرصت دارید ولی در نخستین فرصت باید به روال عادی زندگی برگردید و فراموش نکنید، این رابطه تنها بخشی از زندگی شما بوده و نه همه آن. برای این‌که این روز‌ها را آرام‌تر سپری کنید و بتوانید با نامزدی از دست رفته‌تان کنار بیایید چند راه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. راه‌هایی که گرچه به‌نظر ساده می‌رسند اما اگر عملی‌شان کنید زندگی‌تان را آرام‌تر می‌کنند.



اشتباهات را بنویسید

در مورد دلایل به هم خوردن این رابطه خوب فکر کنید. قلم و کاغذی بردارید و آنچه به ذهن‌تان می‌رسد را یادداشت کنید. اشتباهات خودتان را در یک صفحه و اشتباهات او را در صفحه دیگر بنویسید. یک دور آنچه در مورد خودتان نوشته‌اید را مرور کنید. اگر فکر می‌کنید درصورت نبود آن اشتباهات یا تفاوت‌ها رابطه‌تان از هم نمی‌پاشید از خودتان بپرسید که چقدر می‌توانید تغییر کنید. اگر در خود توانایی تغییر را نمی‌بینید پس به‌دنبال برگرداندن رابطه نباشید. حالا وقت آن است که اشتباهات نامزد سابق‌تان را مرور کنید. آیا می‌توانید بار دیگر با آدمی که چنین ویژگی‌هایی را دارد وارد رابطه شوید. آیا می‌توانید یک عمر در کنار او زندگی کنید؟ اگر جواب منفی است پس بدانید‌، تصمیم درستی گرفته‌اید. طبیعی است که تا مدتی به‌دلیل هجوم احساسات‌تان دلتنگ آن رابطه‌ باشید و فکر کنید که می‌توانید درستش کنید، اما فراموش نکنید که زمان، ناراحتی شما را از یادتان برده و تنها خاطرات خوب را برای‌تان باقی گذاشته است. پس زیاد به این دلتنگی اعتماد نکنید.



اولین قدم برای کنار گذاشتن خاطرات، کنار گذاشتن چیزهایی است که این خاطرات را تداعی می‌کنند. عکس‌ها، هدایا و دیگر وسایلی که شما را به یاد نامزد سابق‌تان می‌اندازد را از مقابل دید بردارید



نشانه‌ها را محو کنید

اولین قدم برای کنار گذاشتن خاطرات، کنار گذاشتن چیزهایی است که این خاطرات را تداعی می‌کنند. عکس‌ها، هدایا و دیگر وسایلی که شما را به یاد نامزد سابق‌تان می‌اندازد را از مقابل دیدتان بردارید. آن‌ها را دور نریزید چون این تنها پاک کردن صورت مسئله است. تمامی این وسایل را در یک جعبه بگذارید و در جایی که به آن دسترسی ندارید قرار دهید. شاید زمانی که در آن جعبه را می‌بندید احساس کنید که پرونده رابطه از دست رفته‌تان را هم بسته‌اید، اما گمان نکنید که با پاک کردن نشانه‌ها همه خاطرات‌تان هم پاک می‌شود. شما قدم‌های دیگری را هم پیش‌رو دارید.



فاصله‌تان را حفظ کنید

سعی کنید با موقعیت‌هایی که شما را مقابل او قرار می‌دهد کمتر مواجه شوید. البته قرار نیست زندگی‌تان را به این دلیل مختل کنید ولی اگر با او همکار هستید و دیدن او در محیط کار شما را آزار می‌دهد از رئیس‌تان بخواهید که بخش کاری‌تان را تغییر دهد. اگر در جمع‌های خانوادگی او را زیاد می‌بینید و این موضوع شما را آزار می‌دهد مدتی کمتر در آن جمع‌ها ظاهر شوید. قرار نیست این دوری شما ابدی باشد بلکه تنها تازمانی به این روند ادامه می‌دهید که آرامش قبل و اعتماد‌به‌نفس‌تان را به دست بیاورید.



سرتان را گرم کنید

باید به‌دنبال راه‌حلی بگردید که روز‌ها برای‌تان سریع‌تر بگذرد. خودتان را در یک اتاق حبس نکنید و به خاطر فرار از ناراحتی‌تان به خواب پناه نبرید. فعالیتی را انتخاب کنید که به شما آرامش می‌دهد. کار، ورزش، گردش بیرون از شهر، پارک یا هرچیز دیگری که باعث می‌شود زمان برای شما خوشایند‌تر بگذرد. سعی کنید وقت‌های خالی‌تان را کمتر کنید تا فرصت کمتری برای بازگشتن به آن افکار داشته باشید.



درد حسادت

اگر چند ماه بعد به‌طور اتفاقی او را با فرد دیگری در خیابان دیدید خشم یا تعجب را از خود نشان ندهید. روی‌تان را برنگردانید بلکه جلو بروید و با او و همراهش احوال‌پرسی کنید. قرار نیست ساعت‌ها با آن‌ها حرف بزنید یا سر میز غذای‌شان بنشینید و وانمود کنید که از این موضوع شادید. تنها باید خونسردی خودتان را برای چند لحظه حفظ کنید. اگر بعد از تمام شدن آن ملاقات احساس ناراحتی یا خشم کردید به‌خودتان حق دهید چون منظره خوشایندی را ندیده‌اید اما نگذارید احساسات‌تان از شما چهره‌ای حسود یا انتقام‌جو بسازد. رابطه شما تمام شده و نامزد سابق‌تان حق دارد که زندگی‌اش را مطابق یک روال عادی پیش ببرد.



انتقام را فراموش کنید

برای خالی کردن خشم‌تان سراغ بدگویی نروید. صحبت کردن با دوستان نزدیک نامزد سابق‌تان در مورد بدی‌های او یا انتقام گرفتن از او با فاش کردن اسرارش موضوعی نیست که به شما آرامش بدهد بلکه می‌تواند شما را بیشتر از قبل با دردسر روبه‌رو کند. سعی کنید حریم خصوصی خود و او را حفظ کنید و با گفتن این حرف‌ها جریان را از کنترل خود خارج نکنید. شاید در آینده نه در قالب فردی که می‌خواهید با او ازدواج کنید بلکه در قالب یک همکار یا دوست با هم روبه‌رو شوید پس با حفظ آرامش‌تان پل‌های پشت‌ سر خود را خراب نکنید.



برای خالی کردن خشم‌تان سراغ بدگویی نروید. صحبت کردن با دوستان نزدیک نامزد سابق‌تان در مورد بدی‌های او یا انتقام گرفتن از او با فاش کردن اسرارش موضوعی نیست که به شما آرامش بدهد بلکه می‌تواند شما را بیشتر از قبل با دردسر روبه‌رو کند



دنده عقب، ممنوع

اگر تمام‌شدن رابطه، خواسته شما بوده اما او هنوز به‌وجود این رابطه اصرار دارد باید کمی درایت به خرج بدهید. به او احترام بگذارید و به خاطر این احترام در یک یا چند جلسه با هم در مورد این خواسته صحبت کنید. پرخاش نکنید و به کسی که مدت‌ها دوستش داشته‌اید بی‌احترامی نکنید. دلایل‌تان را بگویید و بگذارید او هم دلایلش را مطرح کند. از او بخواهید، منطقی باشد و خودتان هم احساسی عمل نکنید. اگر هیچ‌یک از شما نتوانست دیگری را قانع کند می‌توانید سراغ مشاور بروید ولی اگر باز هم او به حضور شما اصرار کرد باید مقاومت بیشتری از خود نشان دهید. بعد از این‌که قاطعانه به او نه گفتید، دیگر تلفن‌هایش را جواب ندهید و نگذارید که احساس‌تان به شما و نامزد سابق‌تان آسیب برساند. شما شرایط را برایش توضیح داده‌ و تلاش کرده‌اید که با آرامش از این رابطه خارج شوید پس دلیلی ندارد که با عذاب وجدان همه چیز را خراب کنید.



از دوستان‌تان کمک بگیرید

اگر احساس می‌کنید تنهایی شما را آزار می‌دهد از دوستان‌تان بخواهید تا مدتی برای شما بیشتر وقت بگذارند. قرارهای دوستانه بیشتری بگذارید و سعی کنید با آدم‌هایی وقت بگذارید که به شما آرامش می‌دهند. با آن‌ها تفریح کنید، غذا بخورید یا در آرامش صحبت کنید. می‌توانید در مورد احساسات‌تان به دوست صمیمی‌تان بگویید اما یادتان نرود، رازهای نامزد سابق‌تان را فاش نکنید و از او درنظر دیگران یک دیو نسازید.





منفی‌بین نباشید

اگر ارتباط شما به‌دلیل اشتباهی که او انجام داده از هم پاشیده، سعی نکنید تمامی خاطرات خوب‌تان را هم از ذهن بیرون کنید. شما در ارتباطی بوده‌اید که در زمان بودنش به شما آرامش داده و یا در بسیاری از بحران‌های زندگی به شما کمک کرده است. این تجربه را ارزشمند بدانید و نگذارید خشم‌تان از تمام آن روز‌ها یک دوره سیاه و بی‌ارزش بسازد. اگر او به شما بدی نکرده و تنها به‌دلیل اختلافات‌تان از هم جداشده‌اید، پس کسی را مقصر ندانید و به‌دنبال یک زندگی بهتر بگردید.


فعلا بی‌خیال خواستگارها شوید

تا چند ماه بعد از دست‌دادن نامزد‌تان به فکر وارد کردن آدم تازه‌ای به زندگی خود نیفتید. با شکل دادن یک رابطه ناگهانی نه تنها رنج از دست دادن نامزدتان را کم نخواهید کرد بلکه احتمال زیادی وجود دارد که در رابطه دوم هم به شکست برسید. باید به‌خود فرصت دهید تا خواسته‌ها و توانایی‌های‌تان را بشناسید. اشتباهات‌تان را درک کنید و از آن‌ها درس بگیرید. زمانی که به شناخت بهتری در مورد خود می‌رسید می‌توانید بفهمید که چه فردی برای شما مناسب‌تر است و می‌توانید آینده بهتری را در کنارش تجربه کنید.





دلایل دیگری برای شادی پیدا کنید

اگر رابطه شما بزرگ‌ترین دلیل شادی و آرامش‌تان بوده، باز هم قرار نیست با از دست دادنش زندگی‌تان را از دست دهید. علائق و آرزو‌های‌تان را روی یک کاغذ بنویسید. خارج از محدوده یک ارتباط عاطفی، دوست دارید چه کسی باشید؟ چه چیزهایی را تجربه کنید؟ در مدتی که قرار است تنها زندگی کنید به این علائق توجه بیشتری نشان دهید. اگر احساس می‌کنید کارتان به شما آرامش می‌دهد سعی کنید موفقیت بیشتری در آن به دست آورید. اگر به موسیقی علاقه‌مندید تمرین‌های موسیقی‌تان را بیشتر کنید یا اگر احساس می‌کنید خواندن شما را آرام می‌کند بیشتر به آن روبیاورید. نگذارید ناراحتی از دست دادن آن رابطه همه زندگی‌تان را از شما بگیرد.



با نشانه‌های کوچک افسردگی مبارزه کنید

نگذارید ناراحتی و افسردگی‌تان روند طبیعی زندگی شما را مختل کند. هنوز هم باید مثل قبل صبح‌ها نان تازه بخرید. سرکار بروید یا در کلاس‌های دانشگاه حاضر شوید. ممکن است تمامی این کارهای روزانه را با ناراحتی و اضطراب انجام دهید اما نگران نباشید. اوضاع آرام‌آرام درست می‌شود. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید این است که به‌خود و زندگی‌تان آسیب نزنید. نباید یک ناراحتی کوتاه‌مدت عواقب بلندمدتی برای شما داشته باشد. شما به‌تازگی بخشی از زندگی‌تان را از دست داده‌اید، پس باید بیشتر مراقب باقی مانده آن باشید. اگر بی‌اشتها شده‌اید یا احساس می‌کنید دیگر چیزی خوشحال‌تان نمی‌کند از یک روان‌شناس کمک بگیرید. نباید اجازه دهید، این نشانه‌های کوچک افسردگی در شما رشد کنند

نوشته شده در دوشنبه 90/6/21ساعت 6:46 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

اینجا لوکیشن یک فیلم ترسناک نیست. شاید باورتان نشود اما اینجا مکانی مذهبی یعنی یک کلیسا در شهر «کوتنا اورا» در چک است. این کلیسا در قرن هفدهم میلادی پس از جنگ‌های 30 ساله ساخته شد. استخوان‌های بیش از چهل هزار نفر از کشته شدگان این جنگ‌ها در این کلیسا مورد استفاده قرار گرفته و کلیسا با این استخوان‌ها تزیین شد. به همین دلیل این صومعه قدیمی نامش به کلیسای استخوان تغییر یافت.
 
 کلیسای استخوان
 
کلیسای استخوان
 
کلیسای استخوان
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نوشته شده در دوشنبه 90/6/21ساعت 6:39 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

 زیبایی های ویتنام قابل توصیف نیست؛ سازه هایی از سنگ آهک، ارک های صخره ای، آب های شفاف، تالاب های خارج از دسترس، پرتگاه هایی با شیب تند، خلیج های کوچک آرامش بخش، غارهای وهم آور و هزاران جزیره کوچک زیبا. این جزیره های کوچک مثل شخصیت های کارتونی اسم های بامزه ای دارند؛ مثل جزیره قورباغه، جزیره صورت و جزیره شگفتی ها.
 
ویتنام
 
 
 
 
ویتنام
 
ویتنام
 
 
 
 
ویتنام
 
 
ویتنام
 
 
ویتنام
 
ویتنام
 

نوشته شده در دوشنبه 90/6/21ساعت 6:35 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

زوج های بامزه و دیدنی بین حیوانات
 





























































































































 


نوشته شده در دوشنبه 90/6/14ساعت 8:52 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |


تظاهرات نئونازی ها و مخالفانشان در دورتموند آلمان

تظاهرات نئونازی ها

 



تلاش برای نجات فیل (هند)

فیل

 



ساخت پای مصنوعی برای یک فیل (تایلند)

فیل

 



جمع آوری هزاران ماهی مرده در رودخانه ای در چین

ماهی مرده

 



رعدو برق در پاریس

رعدو برق

 



نور افشانی در شهر مسکو به مناسبت یک فستیوال موسیقی

نور افشانی

 



خانه ای رنگ آمیزی شده در اسکاتلند

خانه رنگ آمیزی شده

 



نمایی زیبا از نماز پرشکوه عید فطر در مسجد جامع استقلال در شهر جاکارتا

نماز عید فطر

 



نمایش هوایی در چین

نمایش هوایی

 



رانندگی موفقیت آمیز دو دقیقه ای یک دختر 4 ساله چینی در جاده ای شلوغ در شهر جینان

رانندگی


 



کاریکاتوری از قذافی بر روی دیواری در شهر طرابلس

کاریکاتور قذافی

 


 

معلم موسیقی مدرسه ای در بیکرز فیلد کالیفرنیا در حال اجرای موسیقی

اجرای موسیقی
 



پنگوئن یک مرکز تحقیقاتی در نیوزیلند پس از نصب دستگاه جی پی اس به درون اقیانوس فرستاده می شود

پنگوئن

 



مسابقه گاو بازی در کلرادو آمریکا

مسابقه گاو بازی

 



به پرواز در آوردن یک کایت جالب در سواحل نیویورک

کایت

 



دوچرخه ای جالب در وین اتریش

دوچرخه

 



انتقال شتر با وانت در طرابلس

شتر

 



ساخت یک زیردریایی دستی در چین

زیردریایی دستی

 



فرود اضطراری یک هواپیمای متعلق به دوران جنگ دوم جهانی در اتوبانی در فرانسه

فرود اضطراری


 



موتورسواری ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه در جریان یک نمایشگاه موتور در شهر نوووروسیسک

ولادیمیر پوتین

 



قطار سواری به سبک بنگلادشی (ایستگاه قطار داکا)

قطار سواری

قطار سواری

 



راهبان تبتی در حال حمل یک نقاشی ابریشمی بزرگ برای برگزاری مراسم آیینی "شوتون "

راهبان تبتی

 



زن هندو مشغول نیایش بر روی پای مجسمه فیل نماد خدای گانش در معبدی در حیدر آباد

زن هندو

 



یک کشاورز در یکی از روستاهای چین در حال آویزان کردن ذرت

ذرت

 



 

توفان آیرین در آمریکا

توفان آیرین
 


 مسابقات جهانی دو  در کره جنوبی

 مسابقات دو معلولان در کره جنوبی
 


کشف اجساد قربانیان توفان از زیر آوار در فیلیپین

قربانیان توفان از زیر آوار در فیلیپین
 


 سیل در ایستگاه قطار بمبئی

 سیل در ایستگاه قطار بمبئی
 


برداشت انگور سیاه از باغی در اوکفیل کالیفرنیا

برداشت انگور سیاه
 


بقایای شهر تاریخی باگان پایتخت سابق کشور میانمار

بقایای شهر تاریخی باگان
 


 تلاش برای نجات یک ماهی کپور که در اثر توفان آیرین در کارولینای شمالی از حوضچه ای به بیرون افتاده است


 


نوشته شده در دوشنبه 90/6/14ساعت 1:43 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

 


آیا در طول زندگی تان تعداد بیلبوردهای تبلیغاتی ای که به هنگام پیاده روی و یا رانندگی مشاهده نموده اید را شمرده اید؟ من از این که بگویم نمی توانم بسیاری از آن ها را به یاد آورم متاسف هستم، اما صادقانه معتقدم این مشکلِ من نیست زیرا که خودِ بیلبورد می بایست به اندازه کافی خوب باشد که بتواند مرا به سمت خودش جذب کند!

توضیح: در این متن عبارات بیلبورد تبلیغاتی و تبلیغ بیلبوردی با هم معادل هستند.

(منبع تصویر: Ads Of The World )

چه چیزی باعث ممتاز شدن یک بیلبورد می شود؟ یا از خودتان یک سوآل بپرسید، چه چیزی می تواند باعث شود رانندگان به هنگام رانندگی زندگی خودشان را برای نگاه کردن به بیلبوردها به مخاطره بیاندازند؟ یک بیلبوردِ ممتاز می تواند به خوبی به این پرسش پاسخ دهد. این بیلبوردها می بایست گرافیک محور، آگاهی بخش، جالب توجه، پرنفوذ و خلاق باشند.

احمقانه به نظر می رسد؟ نه، تعداد بسیار زیادی از بیلبوردها هستند که این ها را انجام داده اند و من در این ایمیل می خواهم 40 عدد از تبلیغات بیلبوردی ای که بسیار جذاب و خلاقانه هستند را معرفی کنم. این تبلیغات به شما اثبات خواهند نمود که خلاقیت را هیچ حد و مرزی نیست، پس از دیدن آن ها لذت ببرید!

 

 

Anando Milk: ساختمان. “از آن جا که هر کودکی در یک دنیای فانتزی زندگی می کند، ایده  این بود که به طور اغراق آمیزی نشان دهند نوشیدن شیر تقریبا به کودک نیرویی فوق بشری اعطا می کند.” (منبع تصویر: Ads Of The World)

 

 

Australian Childhood Foundation: ناپیدا. به طور کلی کودکی که خارج از قاب پوسترِ بیلبورد قرار گرفته به گونه ای دراماتیک نشان دهنده عواقب بی توجهی و غفلت نسبت به کودک می باشد. اگر کسی مدل پلاستیکی ای که در زیر پوستر (به جای کودک) قرار گرفته را جدا کند می تواند این جمله را بر روی دیوار مشاهده نماید: “متشکرم که من را می بینید.” ( منبع تصویر: Ads Of The World)

برای مشاهده جمله پشتِ مدل پلاستیکی می توانید به سایت منبع تصویر مراجعه نمایید.

 

 

Belt Up. صندلی های عقبِ اتومبیل ایمن تر نیستند، کمربند را ببندید! در صورتی که افراد کمربند خود را نبندند، این تبلیغ به خوبی پیامدِ کارشان را به هنگام تصادف به نمایش می گذارد. (منبع تصویر: Eat Liver)

 

 

Bergey: آسمان. این بیلبورد توسط آژانس GWT از کشور هندوستان ساخته شده است. این آژانس برای بیانِ پیام خود از خطای دید استفاده کرده است. روشی صریح برای بیانِ “Natural Finish Colours”. (منبع تصویر: Ads Of The World)

 

 

Bic Razor: بیلبورد. گاهی اوقات شما نیازی به توضیحِ اینکه چقدر محصولتان خوب است، ندارید. تنها کافی است یک تیغ صورت تراشی که چمن ها را تراشیده برداشته و بِمانند تصویر قرار دهید، تمام! پیام این تبلیغ به شدت واضح و آشکار است! (منبع تصویر: Ads Of The World)

 

 

BMW: کیش و مات. نمی خواهم در مورد اینکه آیا این تبلیغ اخلاقی هست یا نه بحث کنم، اما واقعا، پس از اولین باری که این تبلیغ را دیدم ماشین سانتا مونیکای ب.ام.و را به خاطر آوردم. در نهایت می توان گفت که این تبلیغ جذاب و سرگرم کننده است! (منبع تصویر: Ads Of The World)

 

 

Calgary International Film Festival: بیلبوردِ گریان. فقط بهترین شرکت ها باقی می مانند (پیام بیلبورد!). این بیلبورد، بهترین بیلبوردی است که به گونه ای خلاقانه قطره های آب را به کار گرفته است. (منبع تصویر: Ads Of The World)

 

 

Coca-Cola: نی. اضافه نمودن تنها یک نردبان برای ساخت چنین تبلیغی جذاب، ایده ای بسیار عالی. (منبع تصویر: Ads Of The World)

 

 

Coca-Cola: نی، نسخه پوستر. ایده ای مشابه با تبلیغ قبلی اما با به کار گرفتن بیلبوردهایی در کنار آن. در شگفتم که ارائه دهندگان این تبلیغات به چه چیزی فکر و عمل خواهند کرد. بگذریم، در هر حال ایده ی درخشانی است! (منبع تصویر: Ads Of The World)

 

 

Colorado State Patrol: برخورد بیلبورد. رعایت نکردن فاصله با اتومبیل جلویی ارزشش را ندارد (شعار بیلبورد)، شما می توانید این واقعیت را با فقط با نگاه کردن به تبلیغ این بیلبورد لمس کنید. (منبع تصویر: Ads Of The World)

 

 

Dairy Milk: شکلات. آیا می خواهید شکلات خوشمزه تان را توصیف کنید؟ نیازی به این کار نیست، تنها کافی است تکه ای غول آسا از شکلات را در این جا قرار دهید تا همه رهگذران احساس گرسنگی کنند! (منبع تصویر: Jen44)

 

 

DHL: ماز. در این بیلبورد عظیم 3بعدی، یک توپ کوچکِ قرمز رنگ از طریق کوتاه ترین مسیر از نقطه A به B می رسد. پس از اینکه توپ مورد نظر سفرش را به اتمام رسانید از طریق یک تسمه نقاله مخفی که در عقب بیلبورد تعبیه شده مجددا به نقطه ابتدایی بازگردانده شده و سفری دیگر را آغاز می کند. دوباره و دوباره، آری، و همیشه راه صحیح. (منبع تصویر: Ads Of The World)

 

 

Donastos Pizza: مدل. یک تبلیغ بیلبوردی که از تبلیغ بیلبوردی دیگری استفاده کرده است! فکر می کنم به خوبی Donastos Pizza را به خاطر آوردم. شما می توانید تبلیغی دیگر از Donastos Pizza که از روشی مشابهِ همین تبلیغ استفاده کرده را در این آدرس مشاهده نمایید. (منبع تصویر: Ads Of The World)

 

 

Elm Grove Police Department: سرعت کمتر بهتر است. شاید یک روش خلاقانه و احتمالا علمی برای یادآوری نمودن این نکته به افراد که سرعت کمتر بهتر است همین روش باشد. در این زمینه همچنین نسخه Accident Bills (صورتحساب های تصادف) و نیز نسخه Chance Of Crush (شانس برخورد) نیز موجود می باشند، از این تبلیغات جذاب و متنوع لذت ببرید! (منبع تصویر: Ads Of The World)

 

 

Ford Mustang: فرسودگی. “این بیلبورد در شهر دیتروید ایالت میشیگان به نمایش گذاشته شده است. Woodward Dream Cruise بزرگترین رخداد یک روزه صنعت اتومبیل در جهان می باشد. یک دستگاه دودساز در پشت صفحه بیلبورد نصب شده است و هر چند دقیقه یکبار چرخ عقب ماشین به چرخش در می آید و نهایتا بعد از یک دقیقه از چرخ ها دود خارج می شود.” (منبع تصویر: Ads Of The World)

 

 

Ford Mustang: سریع. چگونه می توان در یک تبلیغ بیلبوردی سرعت را توصیف کرد؟ کمپانی فورد به خوبی به این موضوع واقف است. این بیلبورد توسط GE Lexan EXL و با استفاده از رزینِ نیمه شفاف ساخته شده است. این بیلبورد صرفنظر از نوع آب و هوا، فصل، و یا روز و شب منظره ای که در پشتش واقع شده است را محو و مبهم می کند. پیشنهاد می کنم در این زمینه این و این مناظر را نیز مشاهده نمایید. (منبع تصویر: Ads Of The World)

 

 

Formula Toothcare: گاز گرفتن. قوی ساختن دندانها (شعار بیلبورد) که می تواند توسط Formula Toothcare فلز را از جا بکند! آنچه که در مورد این بیلبورد می توانم بگویم این است که رویهمرفته خلاقانه است! (منبع تصویر: Ads Of The World)

 

 

Frontline: مرکز خرید. “بینش – شما ممکن است نزدیک حیوان خانگی تان باشید اما از دیدن هجوم کَک ها به آن ناتوان باشید. … ” (منبع تصویر: Ads Of The World )

 

 

Heineken: بیلبورد 3بعدی. اندکی خلاقیت می تواند تمام نتیجه را تحت تاقیر خود قرار دهد، و بیلبورد 3بعدی Heineken’s این امر را اثبات نموده است. (منبع تصویر: Creative Criminals)

 

 

Hotwheels: حلقه. نمایشی بی نقص برای یک برند. (منبع تصویر: Ads Of The World)


نوشته شده در یکشنبه 90/6/13ساعت 6:39 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |


خشک کردن گوجه از سوی کشاوران چینی در منطقه بایینگولین در مرز مغولستان

گوجه


 



گالری هنر آکواریوم در توکیو

 آکواریوم

 



تشکیل یک هرم انسانی در فستیوال "جان ماشتامی" در بمبئی هند. این فستیوال سالانه در روز تولد خدای کریشنا برگزار می شود

هرم انسانی

هرم انسانی

 



سیل و رانش زمین در چین

سیل و رانش زمین در چین

 



استقبال از دالایی لاما رهبر معنوی بوداییان تبت در آلمان

دالایی لاما

 



سیل در بنگال غربی هند

سیل در بنگال

 



ناکامی یک چترباز آمریکایی در جریان یک نمایش هوایی در میشیگان برای انتقال از هواپیما به یک هلی کوپتر و سقوط مرگبار او

چترباز آمریکایی

چترباز آمریکایی

 



بند بازی روی کابل های یک تله کابین در ارتفاع 3 هزار متری در آلمان

بند بازی

 



نمایش هوایی بر فراز شهر بوداپست در روز ملی مجارستان

نمایش هوایی

 



فستیوال بالن سواری در بریستول بریتانیا

فستیوال بالن سواری

 



شرکت پاپ در آیین روز جوانان در مادرید اسپانیا

پاپ

 



تندیس "دست خدا" در پارک "لین" در مرکز لندن

دست خدا

 

 



 

برخورد یک کامیون با دیواره یک پارکینگ طبقانی در نیویورک

پارکینگ طبقانی

 



بازی کودکان با یک ماشین کفشی در فروشگاهی در شهر جینان چین

ماشین کفشی

 



صف 298 خودروی کادیلاک آمریکایی در شهر بارتون در ایالت ورمونت (این شهر زادگاه "هنری .ام للند " بنیانگذار کمپانی تولید خودروی کادیلاک است)

کادیلاک آمریکایی

 



نمایش تیم روسیه در نمایشگاه صنعت هوانوردی در روسیه

هوانوردی روسیه

هوانوردی روسیه

 



بازدید "کامیلا " همسر ولیعهد بریتانیا از مناطق آشوب زده در تاتنهام لندن

همسر ولیعهد بریتانیا

 



انداختن نور لیزر به چشم کریستیانو رونالدو بازیکن تیم رئال مادرید در بازی این تیم مقابل بارسلونا در استادیوم نیو کمپ

کریستیانو رونالدو

 



لحظه هدف قرار دادن یک وانت حمل مواد مخدر در استان هلمند افغانستان از سوی هلی کوپتر آمریکایی. این عکس را وزارت دفاع آمریکا منتشر کرده است

انفجار

 



توزیع نان تازه برای افطار روزه داران در پیشاور پاکستان

روزه داران در پاکستان

 



اتومبیل رولز رویز 14 میلیون پوندی در نمایشگاه خودرو در شهر دالیان چین . `پنجره جلو این اتومبیل لوکس از طلا است

رولز رویز

 



توفان شن در شهر فونیکس آریزونا

توفان شن

 



درگیری بین دو تیم بسکتبال دانشگاه جورج تاون آمریکا و تیم بسکتبال بایی چین در جریان یک دیدار دوستانه در استادیوم المپیک پکن

درگیری بین دو تیم بسکتبال

 



یک زن انگلیسی در جریان فستیوال روز زن در یورک بریتانیا لباسی از گل و سبزه بر تن کرده است

فستیوال روز زن

 



اتاق خواب ویران شده یک خانه در غزه در اثر حمله هوایی اسراییل

یک خانه در غزه

 



نوشته شده در پنج شنبه 90/6/10ساعت 11:10 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

آموزش عالی گاهی محل خارق العاده ترین بنا های معماری جهان نیز به شمار می روند. در زیر مجموعه ی کوچکی از خیره کننده ترین کتابخانه ها ی جهان وجود دارد. چه تاریخی و چه مدرن، این مراکز علم و یادگیری، تاریخ و فرهنگ دوره های مربوطه ی خود را هم حفظ کرده اند. من به شخصه نمی توانم در بعضی از این کتابخانه ها تمرکز کنم زیرا بسیار زیبا هستند و چشم از دیدن آنها سیر نمی شود. 15 کتابخانه ی برتر از این قرارند. 
 
 
 
 کتابخانه ی کانون دانشگاه – شهر نیویورک، آمریکا

  
  
 کتابخانه ی مجلس کانادا – اتاوا ، کانادا

 
  
 کتابخانه ی دست نوشته ها و کتاب های نادر Beinecke دانشگاه ییل – نیو هیون، کنکتیکت

 
کتابخانه ی حقوق مرکزی ایالت آیوا – آمریکا

 
 
 کتابخانه ی سزالو Suzzalo در دانشگاه واشنگتن – سیاتل، آمریکا

کتابخانه ی ادمونت ابی Admont Abbey– اتریش

 
کتابخانه ی ایالتی – ویکتوریا، استرالیا

کتابخانه ی El Real Monasterio de El Escorial– مادرید، اسپانیا

 
  
 کتابخانه ی خوزه وسکنسلوس (José Vasconcelos ) – مکزیکو سیتی، مکزیک

 
Real GabinetePortuguês de Leitura– ریو دژانیرو، برزیل

 
کتابخانه ی ملی فنلاند – هلسینکی، فنلاند

 
کتابخانه ی میچل Mitchell– سیدنی، استرالیا

 
کتابخانه ی کتابهای نادر توماس فیشر(Thomas Fisher) دانشگاه تورنتو – تورنتو، کانادا

 
کتابخانهیجرج پیبادی George Peabody– بالتیمور، مری لند

 
تالار الهیات استراحفStrahov– پراگ، جمهوری چک

 و در پایان کتابخانه ملی ایران 

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/10ساعت 10:41 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

من همسن و سال پسر تو هستم ،

تو همسن و سال پدر من هستی.

پسر تو درس می خواند و کار نمی کند،

من کار می کنم و درس نمی خوانم.

پدر من نه کار دارد ، نه خانه،

تو هم کاری داری هم خانه ، هم کارخانه ؛

من در کارخانه ی تو کار می کنم.

و در اینجا همه چیز عادلانه تقسیم شده است:

سود آن برای تو ، دود آن برای من.

من کار می کنم ، تو احتکار می کنی.

من بار می کنم ،تو انبار می کنی.

من رنج می برم، تو گنج میبری.

من در کارخانه ی تو کار میکنم.

و در اینجا هیچ فرقی بین من و تو نیست:

وقتی که من کار می کنم، تو خسته می شوی،

وقتی که من خسته می شوم ، تو برای استراحت به شمال می روی،

وقتی که من بیمار می شوم ،تو برای معالجه به خارج می روی.

من در کارخانه ی تو کار می کنم.

و در اینجا همه کارها به نوبت است:

یک روز من کار می کنم، تو کار نمی کنی،

روز دیگر تو کار نمی کنی ، من کار می کنم.

من در کارخانه ی تو کار می کنم

کارخانه ی تو بزرگ است.

اما کارخانه ی تو هر قدر هم بزرگ باشد،

از کارخانه ی خدا که بزرگتر نیست.

کارخانه ی خدا از کارخانه ی تو و از همه ی کارخانه ها بزرگتر است.

و در کارخانه ی خدا همه ی کارها به نوبت است،

در کارخانه ی خدا همه چیز عادلانه تقسیم می شود.

در کارخانه ی خدا ، همه کار می کنند.

در کارخانه ی خدا ، حتی خدا هم کار می کند.


قیصر امین پور

 


نوشته شده در پنج شنبه 90/6/10ساعت 9:51 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

دریاچه Yueyatsyuan (به معنی ماه نو ) توسط کوه ها و شن زار های کویری محاصره شده است. در قدیم از آن بعنوان استخر شفا بخش و یا گودال داخل شن نام برده شده است. آب این دریاچه بسیار شفاف است و در وسط کویری که همه اش از شن زارمیباشد مثل یک معجزه است. این دریاچه جالب در 5 کیلومتری جنوب غرب دانهوانگ در استان گانسو چین واقع شده است. عمق این دریاچه در عمیق ترین نقطه به هفت متر میرسد.
 

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون


نوشته شده در پنج شنبه 90/6/10ساعت 2:30 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

<      1   2   3   4      >

Design By : Pichak