سفارش تبلیغ
صبا ویژن



























همسایه خورشید

 

تقویت حافظه 2 قاعده اصلی دارد؛ گوناگونی و کنجکاوی. وقتی انجام دادن بعضی از کارها برای شما عادی می‌شود، یعنی آنقدر آنها را انجام می‌دهید که آنها جزو طبیعت شما می‌شوند، باید آنها را عوض کنید.

 

باتری حافظه‌ات را پُر کن
به عنوان نمونه، اگر آنقدر جدول حل کرده‌اید که حتی توی خواب هم می‌توانید این کار را انجام دهید، موقع آن است که خود را به چالشی جدید بکشانید تا بتوانید توانایی مغزتان را به بهترین نحو پرورش دهید. کنجکاوی در محیط اطراف و جهان اطرافتان، اینکه آنچه در اطرافتان می‌گذرد، چگونه اتفاق می‌افتد و چگونه شما می‌توانید آن را بفهمید باعث می‌شود مغزتان با سرعت بالاتر و موثرتری فعالیت کند. به کار بستن مواردی که در این مطلب آمده است، به شما کمک می‌کند به خواسته‌ای که درباره پرورش هوش و حافظه‌تان دارید، برسید.

 

 

1 بازی کنید
برنامه‌های پرورش ذهن و بازی‌ها راه‌های خارق‌العاده‌ای هستند برای اینکه مغزتان را به چالش بکشید. سودوکو، جدول و بازی‌های الکتریکی. همه آنها می‌توانند سرعت فعالیت مغز و حافظه‌تان را افزایش دهند. این بازی‌ها بر منطق دایره لغات و ریاضی و... تکیه دارند. آنها جنبه تفریحی هم دارند و شما می‌توانید روزانه اندکی از وقت خود را صرف آنها کنید و از آنها سود ببرید. البته روزانه فقط 15 دقیقه از وقتتان را به بازی اختصاص دهید نه بیشتر.
 

 

2 مدیتیشن یادتان نرود
مدیتیشن روزانه احتمالا بهترین کاری است که شما می‌توانید برای سلامت جسم و مغز و روانتان انجام دهید. مدیتیشن نه تنها باعث آرامش شما می‌شود بلکه باعث پرورش مغز هم خواهد شد. شما با به وجود آوردن حالت متفاوت روانی، مغزتان را به صورتی جدید و جذاب به کار می‌گیرید و این باعث بالا بردن فعالیت مغزی‌تان می‌شود.
 

 

3 مغزتان را تغذیه کنید
مغزتان به چربی‌های مفید و سالم احتیاج دارد پس روی روغن ماهی سالمون، آجیل‌‌ها مانند گردو، روغن تخم کتان و روغن زیتون تمرکز و چربی‌های اشباع شده را از رژیم غذایی‌تان حذف کنید.
 

 

4 داستان‌های خوبتان را بازگو کنید
خاطره‌ها و اتفاق‌هایی که برایتان افتاده‌اند را تفسیر کرده و آنها را بازگو کنید و لحظه‌هایتان را با دیگران سهیم شوید. تمرین کنید که داستان‌های جدید و قدیمی‌تان را به طوری دلچسب، تاثیرگذار و مفرح تعریف کنید.
 

 

5 تلویزیون‌ را خاموش کنید
افراد بالغ روزانه بیش از 4 ساعت را به تماشای تلویزیون اختصاص می‌دهند. تلویزیون می‌تواند جانشین روابط شود و روی سبک زندگی تاثیر بگذارد. تلویزیون را خاموش کنید و وقتتان را صرف تمرین‌های ورزشی برای بدن و مغزتان کنید و به ابعاد دیگر زندگی‌تان بپردازید.
 

 

6 مغز سالم در بدن سالم است
تمرین‌های ورزشی، تمرین‌های فوق‌العاده‌ای برای مغز نیز هستند. وقتی بدنتان را حرکت می‌دهید مغزتان باید یاد بگیرد که چگونه ماهیچه‌ها را هماهنگ کند، فاصله‌ها را تخمین بزند و تعادل را برقرار کند. تمرین‌های متفاوت و گوناگون انجام دهید تا مغزتان را به چالش بکشید.
 

 

7 چیزهای متفاوت بخوانید
کتاب‌ها، قابل حمل و پر از شخصیت‌های جالب و اطلاعات و واقعیت‌های جذاب و نامتناهی هستند. در زمینه‌های متفاوت و گسترده مطالعه کنید.

اگر عادت دارید کتاب‌های تاریخی بخوانید، سعی کنید رمان‌های معاصر، کتاب‌های نویسنده‌های خارجی و کلاسیک را بخوانید. با این کار مغزتان را به کار می‌گیرید تا تصورات جدید و متفاوتی داشته باشد. همچنین با آشنایی با فرهنگ‌ها و مردمان جدید می‌توانید داستان‌های جالبی برای تعریف کردن داشته باشید.
 

 

8 مهارت جدیدی یاد بگیرید
یادگیری مهارت‌های جدید باعث می‌شود ناحیه‌های مختلفی از مغزتان به کار بیفتد. حافظه‌تان به کار می‌افتد شما حرکت‌های جدید یاد می‌گیرید و می‌توانید بین چیزهای مختلف رابطه برقرار کنید.

خواندن آثار ادبی، درست کردن غذا و ساختن هواپیما با خلال دندان همه این کارها مغز شما را به چالش می‌کشد و چیزی جدید برای فکر کردن به شما می‌دهد.
 

 

9 تغییرات به وجود آورید
همه ما برنامه‌های روتین و کارهای روزمره‌مان را دوست داریم. ما عادات‌ و دل‌مشغولی‌هایی داریم که می‌توانیم ساعت‌ها آنها را انجام دهیم ولی هرچه که انجام آن برای ما عادت شده است کمتر مغزمان را به فعالیت وامی‌دارد. برای اینکه واقعا مغزتان را جوان و پویا نگه دارید، آن را به چالش بکشید.

راهی را که هر روز به سوپرمارکت می‌روید عوض کنید. برای باز کردن در اتاقتان از دست دیگرتان استفاده کنید. دسرتان را قبل از غذا بخورید. همه اینها مغزتان را مجبور می‌کند تا بیدار شود و توجهی دوباره به مسایل داشته باشد.
 

 

10 مغزتان را پرورش دهید
برنامه‌ها و کتاب‌ها و وب‌سایت‌ها و در کل تحقیقات زیادی برای پرورش مغز وجود دارند که همه آنها بر 3 پایه اصلی: به یادآوری، تجسم کردن و تحلیل کردن بنا شده‌اند. هر روز مغزتان را روی این 3 اصل به کار گیرید تا در هر زمینه‌ای و هرچه بیشتر آماده شود.


نوشته شده در دوشنبه 90/1/15ساعت 3:13 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

 

 


نوشته شده در دوشنبه 90/1/15ساعت 2:3 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

فقر، بیکاری، اعتیاد و الگوهای سنتی برای جامعه در حال گذار، نپرداختن درست مسئولان به مسائل فرهنگی، اقتصاد ناسالم، فاصله طبقاتی و... از جمله عوامل موثر در ایجاد این معضل اجتماعی هستند.

مهر: ضربان قلب زن از دست‌هایش گذشت و با صدای قلبش آمیخت، سمفونی وحشت در وجودش نواخته شد، صدای مرد سفیدپوش‏ مثل درد توی حفره خالی سرش‏ می‌‌پیچید، مرد در هر نگاه ترس را نثار وجود زن می کرد.

چشمان زل زده‌اش، زن را می‌ کاوید، زن دستپاچه شد، هول برش ‌داشت، دوید تا آنجا که می‌توانست دوید. اما انگار صدای نفسهای مرد را پشت سرش می‌شنید، مرد ابتدا بوق زده بود و حالا در گرگ و میش خیابان دنبالش کرده بود تا او هم از خیابان سهمی را داشته باشد.
Persianv.com At site
راننده تاکسی اتوبوس یا فروشنده دوره گرد، پلیس راهنمایی و رانندگی و... از آن دسته افرادی هستند که با خیابان انس می‌گیرند، اما همه انس گرفتن‌ها برای داشتن شغلی آبرومند یا حداقل داشتن دستمزدی ازعرق جبین نیست، گاهی خیابان می‌شود مامن، گاهی محل زندگی و گاهی راهی برای رسیدن به مقصد و این گونه می‌شود که "بیشترین وقت" سهم خیابان است.

تحقیقات انجام شده نشان می دهد که به میزان مدت زمان حضور زنان و دختران در سطح خیابانها، هریک از آنها یک تا ?? بار از سوی مردان خیابانی با مزاحمتهای کلامی و فیزیکی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند و مردان خیابانی نیز در زمره دیگر فجایعی قلمداد می‌شوند که طی سالهای اخیر به عنوان ”آتشی زیر خاکستر" بسیاری از خانواده‌ها را به کام نابودی کشانده ‌اند، حضور مردان خیابانی در مکانهای مختلف مانند شرکتهای خصوصی، خیابانها، سینماها، پارک‌ها، پیاده‌روها و مراکز تفریحی، زنان را نسبت به جامعه و دیگر مردان بدبین کرده است.

باید اینگونه باشد که هرجا که صحبت از زنان خیابانی می‌کنیم از مردان خیابانی هم نام ببریم، زیرا این معضل، روی دو پایه بنا شده و وقتی ما یک پایه را از صورت مسئله حذف می کنیم، بدیهی است که به نتیجه مطلوب نمی رسیم.

در واقع با وجود مردان خیابانی، زنان ایرانی قربانی یک فاجعه اجتماعی می‌شوند، سمیه 25 ساله در این رابطه می گوید: یک زن در خیابان انواع و اقسام کلمات رکیک، مزاحمت‌ها، بوق زدن‌ها، چراغ زدن‌ها، ترمز کردن‌ها، تنه زدن‌ها و پیشنهادات زشت را باید تحمل کند وحتی اگر قصد برخورد و مقابله نیز داشته باشد، توسط بسیاری از مردم جامعه متهم شده یا به باد استهزا گرفته می‌شود تا جایی که دیگرهیچ زن ودختر جوان یا مسنی از این عمل ناپسند که امروز بسیار فراگیر و تبدیل به یک رفتار اجتماعی شده است، در امان نیست.

وی می افزاید: البته با توجه به محدودیت‌هایی که برای زنان و دختران در اجتماع ما به منظور عدم پیگیری توسط مراجع قضایی و انتظامی یا برخورد با پدیده مزاحمت خیابانی وجود دارد، زنان روز به روز سرخورده تر و مردان لحظه به لحظه گستاخ تر می‌شوند.

فاطمه مادری کارگر است. وی در خصوص عدم امنیت دختران در خیابان‌ها به خبرنگار مهر می گوید: حتی دختران دانش آموز نیز در مسیر رفتن به مدرسه از دست آزارهای مردان خیابانی در امان نیستند. البته فقط دختران جوان مورد آزار مزاحمان قرار نمی گیرند بلکه زنان سالخورده نیز مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند به طوری که مزاحمان خیابانی هیچ گونه تفکیکی میان افراد قائل نیستند

مینا دانشجوی کارشناسی ادبیات از این امر اظهار نارضایتی می‌کند و معتقد است درهر کجا که حضور داریم باید وجود آنها را تحمل کنیم بدون آنکه قدرت اعتراض کردن داشته باشیم ودر صورت اعتراض احترام خود را در جمع از دست می‌دهیم و اگر در محل کار نیز چنین مشکلی با همکاران داشته باشیم، با اعتراض خود متهم می‌شویم.
Persianv.com At site
وی بیش از 70 درصد پسران را در رواج فساد وایجاد مزاحمت برای دختران مقصر می داند ومی گوید: در حالیکه اکثر دختران و زنان به مزاحمت‌های مردان بی‌توجهند اما شماری از پسران و مردان با خودروهای خود در مقابل هر زنی ترمز کرده و او را دعوت به هم صحبتی می‌کنند.

اگر خانمها با حجاب باشند مشکلی آنها را تهدید نمی کند

اما برخی هم نظری مخالف دارند به نظر لیلا طاهری دانشجوی کارشناسی‌ارشد جغرافیا اگردختر خانم‌های محترمه و یا خانم‌های محترمه حجاب اسلامی شان را رعایت کنند مطمئن باشید هیچکس جرات به خودش نمی دهد که مزاحمتی ایجاد کند و کافی است دختر خانم‌هایی که با حجاب اسلامی در جامعه فعالند را نگاه کنید تا به شما ثابت شود.

رضا رضایی دانشجوی 26 ساله مدیریت دولتی نیز دراین زمینه می گوید: جوانان نیازهایی دارند که نمی‌توان با آنها بی‌تفاوت برخورد کرد.

وی می افزاید: برخی از مواردی که باعث ایجاد مزاحمت برای زنان و دختران جامعه ما می‌شود، شاید در ابتدا اصلاً به قصد مزاحمت نبوده و تنها نوعی ارتباط برقرار کردن با فرد مقابل بوده است.

رضایی با اشاره به بیکاری جوانان تصریح می کند که وقت گذرانی و نیازهای عاطفی باعث می‌شود جوان بدون هیچ دلیلی ایجاد مزاحمت کند.

اشتغال و ازدواج آسان بخشی از مزاحمتهای خیابانی را حل می کند

وی راهکار اساسی برای حل این معضل را ایجاد بستری برای اشتغال جوانان می‌داند و تاکید می‌کند: این امر ازدواج را آسان تر کرده و جوانان را در مسیری سالم‌تر هدایت می‌کند.

چند دختر جوان توی پیاده رویی که پر شده از برگهای پاییزی قدم می زنند یکی از آنها که به نظر می رسد از متولدین دهه 60 باشد می گوید: هیچ نهاد یا مرجع قانونی تمایلی به برخورد با این افراد ندارد.
Persianv.com At site
یک فعال حوزه زنان نیز معتقد است: روش‌ها و راهکارهایی که تا کنون برای رفع معضل زنان خیابانی اعمال شده‌اند، سلیقه‌ای، مقطعی، سطحی، کوتاه مدت و بدون آسیب شناسی واقعی و همه جانبه بوده‌اند.

ناهید نامداریان می افزاید: هرجا که صحبت از زنان خیابانی می‌کنیم باید ازمردان خیابانی هم نام ببریم زیرا این معضل مشکلی است که روی دو پایه بنا شده و وقتی ما یک پایه را از صورت مسئله حذف می‌کنیم، بدیهی است که به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

وی در خصوص راهکارهایی که تاکنون اعمال شده و به نتیجه نرسیده، خاطرنشان می‌کند: معتقدم اساسا تاکنون هیچ برنامه عملی و استراتژی تدوین شده‌ای در این رابطه وجود نداشته و به همین دلیل است که روز به روز شاهد پیچیده‌تر شدن موضوع هستیم.

به گفته نامداریان متولیان این امر بعضی مواقع این معضل را به صورت یک پدیده بررسی کرده و برای آن راهکارهایی اعمال کرده اند و این در حالیست که معمولا پدیده های اجتماعی، چند سببی بوده و باید علل و فرضیه های مختلف را برای آنها در نظر گرفت.

وی می گوید: فقر، بیکاری، اعتیاد و الگوهای سنتی برای جامعه در حال گذار، نپرداختن درست مسئولان به مسائل فرهنگی، اقتصاد ناسالم، فاصله طبقاتی و... از جمله عوامل موثر در ایجاد این معضل اجتماعی هستند.

این فعال حوزه زنان یادآور می شود: بسیاری از نهادهای مرتبط با مسئله زنان و مردان خیابانی به وظایف خود عمل نکرده و از کنار مسائلی مانند قاچاق دختران و زنان عبور کرده یا برای حل کردن این مسئله تنها مسیر پلیس، دادگاه و اعدام را در نظر می‌گیرند.

دکتر زهرا پیراسته روانشناس نیز در مورد مردان خیابانی می‌گوید: مردان خیابانی به کسانی اطلاق می‌شود که بیشترین وقت خود را در خیابان سپری می‌کنند، این افراد خیابان را منبع کسب درآمد تلقی می‌کنند یا به عبارت دیگر خیابان را به عنوان منبعی جهت برآورده کردن نیازهای عاطفی، روانی و جنسی خود می‌دانند.

وی می‌افزاید که این افراد کسانی هستند که به نوعی از خانواده خود طرد شده یا خانواده آنها از بافت منسجم و ساختار بهنجار برخوردار نیست و از سوی دیگر این افراد به گونه‌ای برای ارضای نیازهای خود به محیطی غیر از خانه و خانواده متوسل می‌شوند.

پیراسته می‌گوید: مردان خیابانی غالبا از لحاظ روانشناسی اجتماعی آسیب دیده و آسیب رسان هستند و این امر به دلیل آن است که این افراد از نظر جنسی نمی‌توانند راه حل مناسبی بیابند چون جایی وجود ندارد که حتی اگر بیماری جنسی داشته باشند خود را مورد مشاوره قرار دهند و از دیگر موارد آشکار فعالیت مردان خیابانی وجود برخی موسسات خصوصی است که به مرکز آسیب‌های اجتماعی و پاتوق‌های رواج فساد و فحشا مبدل شده است

مردان خیابانی عامل رشد 15 درصدی دختران فراری
Persianv.com At site
یک کارشناس اجتماعی نیز با بیان اینکه میدان تقاضا است که عرضه را ایجاد می‌کند، می‌گوید: اگر دختران فراری رشد 15درصدی در سال دارند باید علت آن را در میان مردان خیابانی جستجو کرد و افرادی که بدون هیچ محدودیتی در لباسها و شکل‌های مختلف باعث فریب دختران و زنان می‌شوند و زمینه سقوط اخلاقی چند نسل را می‌توانند فراهم کنند.

وی معتقد است که اگر مردان خیابانی دستگیر شوند و با آنها برخورد قاطعی شود به طور قطع زن خیابانی هم نخواهیم داشت اما چنین موردی وجود ندارد و مسئولان حکومتی تنها با مواردی چون بدحجابی برخورد کرده و به مسائل ریشه‌ای توجهی ندارند.

این کارشناس اجتماعی بالا رفتن سن ازدواج، افزایش روزافزون موانع ازدواج مانند تورم وافزایش هزینه‌های جاری چون اجاره و مسکن، بیکاری و همچنین عدم توجه والدین به فرزندان، از عوامل و مشکلاتی است که باعث می شود مسائلی این گونه ایجاد شود.
عکس ها تزئینی است


نوشته شده در جمعه 90/1/12ساعت 6:49 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

 

حوادث و دسته گل های روسای جمهور جهان

 

والری ژیسکار دستن و فراری سواری
رییس جمهور سابق فرانسه با یک اتومبیل فراری(Ferrari) که از روژه وادیم،کارگردان مشهور فرانسوی قرض گرفته بود، عازم سفر می شود، اما در راه به یک کامیون حامل شیر برخورد می کند. راننده با عصبانیت از کامیون خارج و به حدی خشمگین می شود که تا مرز خفه کردن رییس جمهور نیز پیش می رود. از همه جالب تر آنکه همراه جناب رییس جمهور مارلن ژوبرت، بازیگر فرانسوی بوده است. این اتفاق در طول ریاست جمهوری دستن این اتفاق در طول ریاست جمهوری دستن هیچگاه تأیید نشد و همچنان مسکوت باقی ماند
http://khabaronline.ir/images/2011/2/francois-mitterrand-579061.jpg


نوشته شده در جمعه 90/1/12ساعت 6:29 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

عکس هایی از خطرناک ترین خانه های درختی













__________________


نوشته شده در پنج شنبه 90/1/11ساعت 4:10 عصر توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

این عکس ها، تصویر دقیقی از زندگی یکی از قبایل که هنوز به شکل انسان های اولیه  زندگی  می کنند، را نشان می دهد. انها در حالی که نیزه هایی در دست داشتند و بدنشان را به رنگ قرمز دراورده بودند، به هلی کوپتری که بالای سرشان بود، خیره شده بودند.

به گزارش انتخاب این عکس های هوایی توسط مقامات برزیلی، که بر این قبایل برای مدتی نظارت می کردندگرفته شده است. البته مقامات برزیلی این وظیفه را به موسسه خیریه انگلیسی “بقاء” و دیگر انجمن ها واگذار کرده اند، به این امید که این قبایل در امازون بتوانند به زندگی خود ادامه بدهند. نگرانی ها به دلیل ورود چوب بر ها به این منطقه  افزایش یافته است، این چوب برها که کارشان غیرقانونی می باشد، می توانند بقا و زندگی این قبیله و سایر قبایل را به خطر بیاندازند.

 

پیش از این و در سه سال پیش، گروه بین المللی “بقاء” تصاویری را از قبیله ای به مانند همین قبیله منتشر کرد تا وجود چتین قبایلی را ثابت کند.

در ان زمان، شکارچیان قبیله به سمت هلی کوپتر نیزه پرتاب کردند. البته انها اصلا نمی دانستد که هلی کوپتر چیست.

اما همچنان که دولت برزیل سه منطقه را در مرز خود با پرو مشخص کرده است تا از این ? قیبله در امازون محافظت کند، دولت پرو به رفتار توام با بی اعتنایی خود ادامه می دهد.


نوشته شده در پنج شنبه 90/1/11ساعت 8:46 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید   www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید   www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید   www.taknaz.ir

 این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir

مطالب مرتبط


نوشته شده در پنج شنبه 90/1/11ساعت 8:42 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

.

Aiguille du Midi Bridge, France
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

William Preston Lane, Jr. Memorial Bridge (Bay Bridge), Maryland
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

Sidu River Bridge, China

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups


Royal Gorge Bridge, Colorado
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

Puente de Ojuela, Mexico
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

U Pain Bridge, Myanmar
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

Iya Valley Vine Bridges, Japan
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

Cikurutug Bridge, Indonesia
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

Carrick-a-Rede Rope Bridge, Northern Ireland
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

Capilano Suspension Bridge, Canada

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

Trift Suspension Bridge, Switzerland

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

Canopy Walk, Ghana
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

Mackinac Bridge, Michigan
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

 

Millau Viaduct, France
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

نوشته شده در چهارشنبه 90/1/10ساعت 7:58 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

بعضی از کشور ها وسایل ارتباط جمعی دارند و بعضی ها وسایل اغفال جمعی .

?_ در جدال اعداد ، این صفر ها هستند که بی طرفند !

?_ طناب دار و صندلی به یک اندازه مقصرند .

?_ در زندگی بعضی ها هم نفس هستند و بعضی ها هم قفس .

?_ روان شناس ها و وکیلان زبان گرانی دارند .

?_ خود گوی و خود خند ای هنرمند ، این است طنز هدفمند !

?_ بعضی ها محو قدرتند و بعضی ها در پی حذف آن .

?_ قند خون مزه تلخی به زندگی می دهد .

?_ از تجمع نجواها ، فریاد متولد می شود .

??_ به خاطر پایمال کردن حقوق دیگران ، کفش هایش را محاکمه کردند .

??_ مشکلات قابل حل زندگی را طلاق منحل می کند .

??_ با هنر ها در مجلس هستند و بی هنر ها در دفتر طنز بچه مشد .

??_ آنهایی که زبانشان دراز است ، شخصیتی کوتاه دارند .

??_ بجز آدم پای دار ، همه بیدارند .

??_ گاهی نگاهم در خیابان چشمانش راهپیمایی می کند .

??_ بیهوده متاز ، مقصد همه خاک است .

??_ بعضی ها اهل دلند و بعضی ها تندیسی از خاک و گل .

??_ هر آدم خوب گذشته ای دارد و هر آدم گناهکار آینده ای .

??_ فریاد کشیدنی است اما کمتر وزن می شود .

??_ بعضی ها به عرض زندگی فکر می کنند و بعضی ها به طول آن .

??_ سر شناس تر از آرایشگر ها کسی را نمی شناسم .

??_ همیشه درست می گویم اما نمی دانم چرا حق با دیگران است .

??_ باطری خورشید شبها زیر شارژر ماه است .

??_ بچه های فقیر فقط در زنگ انشاء به کنار دریا می روند .

??_ هر داغی ، سرد می شود اما هیچ پخته ای خام نخواهد شد


نوشته شده در شنبه 90/1/6ساعت 3:32 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

 عکس   تصاویری جذاب و باور نکردنی از ایستگاه های اتوبوس در برخی کشورها

.

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که بیشتر وقت خود را در ایستگاه های اتوبوس می گذرانید. حال اگر ایستگاه های اتوبوس کمی متنوع و خلاقانه ساخته شده باشند، در آن مدت زمانی که در ایستگاه، منتظر اتوبوس هستید بیشتر به شما خوش خواهد گذشت. اگر فکر میکنید که این چنین نیست حتما ادامه عکس ها را ببینید تا نظرتان عوض شود.

 

 عکس   تصاویری جذاب و باور نکردنی از ایستگاه های اتوبوس در برخی کشورها

.

 عکس   تصاویری جذاب و باور نکردنی از ایستگاه های اتوبوس در برخی کشورها

.

 عکس   تصاویری جذاب و باور نکردنی از ایستگاه های اتوبوس در برخی کشورها

.

 عکس   تصاویری جذاب و باور نکردنی از ایستگاه های اتوبوس در برخی کشورها

.

 عکس   تصاویری جذاب و باور نکردنی از ایستگاه های اتوبوس در برخی کشورها

.

 عکس   تصاویری جذاب و باور نکردنی از ایستگاه های اتوبوس در برخی کشورها

.

 عکس   تصاویری جذاب و باور نکردنی از ایستگاه های اتوبوس در برخی کشورها

 

 

 عکس   تصاویری جذاب و باور نکردنی از ایستگاه های اتوبوس در برخی کشورها




نوشته شده در شنبه 90/1/6ساعت 2:29 صبح توسط الیاس پاکدل نظرات ( ) |

<      1   2   3   4      >

Design By : Pichak